Udžbenik Zašto je povijest važna? 4 kroz novi pristup, temeljen na istraživačkome učenju, vodi učenike kroz burno razdoblje 20. stoljeća. Uz pomno odabrane materijale, ilustracije i karte te pitanja koja potiču kritičko i kreativno mišljenje učenicima se osigurava zanimljivo iskustvo učenja, a nastavnicima jedinstveno iskustvo poučavanja.
Metodički priručnik za nastavnike sadrži detaljnu razradu kurikulumskoga planiranja kako bi se kod učenika poticalo kritičko i kreativno mišljenje. Za svaku temu nastavnicima se nude kvalitetne metode za realizaciju aktivnosti na satu te konkretni prijedlozi svih pristupa vrednovanju.
Učenici i nastavnici u digitalnim obrazovnim sadržajima uz sve teme mogu pronaći dodatne izvore, ilustracije, videoisječke i druge sadržaje kojima se produbljuje iskustvo istraživanja prošlosti. Sve digitalne jedinice sadrže materijale za samostalno učeničko vrednovanje naučenoga i za vrednovanje kako učenje. Izborom pojedinih sadržaja mogu se oblikovati dodatne izborne teme.
Digitalni obrazovni sadržaju nadopunjuju sadržaje udžbenika dodatnim izvorima, povijesnim kartama, 3D modelima, filmskim i audio zapisima. Digitalna provjera naučenoga uz svaku temu.
Upravo ovdje, upravo sada povlačimo crtu
U ovoj izbornoj temi učenici istražuju utjecaj čovjeka na okoliš u posljednjih stotinjak godina. Uz pisane i slikovne izvore na raspolaganju im je i simulacija efekta staklenika. Poveznica.