Nina i Tino Matematika 1
udžbenik matematike za prvi razred osnovne škole
Alenka Boras Mandić, Lana Lončar, Radmila Pešut, Maja Križman Roškar
udžbenik matematike za prvi razred osnovne škole
Alenka Boras Mandić, Lana Lončar, Radmila Pešut, Maja Križman Roškar
Udžbenik (tiskano izdanje + IZZI digitalni obrazovni sadržaj) obuhvaća sve domene i omogućuje ostvarivanje svih ishoda predviđenih u kurikulumu predmeta.
Novi autorski tim Nina i Tino udžbenika, pristupio je matematici na drugačiji način. U tiskanom izdanju udžbenika početna nastava matematike započinje odnosima među predmetima i brojevima (za razliku od dosadašnjih udžbenika koji su nakon odnosa odmah krenuli s geometrijskim sadržajima). Razlog tome je apstraktna razina koja je potrebna za razumijevanje geometrijskih matematičkih pojmova za razliku od brojeva kojima djeca već barataju na dovoljno visokoj razini.
Digitalni obrazovni sadržaji omogućuju ostvarivanje svih ishoda na interaktivan, zabavan, zanimljiv, inkluzivan način kroz različite vrste zadataka i audio vizualnih materijala. Digitalni obrazovni sadržaj podijeljen je u četiri modula: Odnosi, Brojevi, Zbrajanje i oduzimanje i Geometrijski sadržaji.
Kombiniranjem ovih dvaju sadržaja mogu se ostvariti ishodi u različitim domenama predmeta ovisno o potrebama i interesima učitelja i učenika. Koristeći oba formata udžbenika od najranijih dana učenici će lako prihvatiti matematiku.
U novi matematički pojam kreće se od problemske situacije poznate djeci te se rješenjem problemske situacije dolazi do novog matematičkog pojma. Novi matematički pojam se obrađuje metodički poštujući načelo individualizacije u 3 razine, time se omogućuje različitost ideja, procesa i rezultata učenja: Reprodukcija novog matematičkog pojma, Novi matematički pojam u matematičkom kontekstu (različiti tipovi zadataka), Novi matematički pojam u stvarnom kontekstu (rješavanje matematičkih problema povezanih sa svakodnevnim situacijama s kojima se učenik susreće u stvarnom životu).
Korelacija s predmetnim područjima i međupredmetnim temama (hrvatski jezik, priroda i društvo, tjelesna i zdravstvena kultura, likovna kultura, međupredmetne teme).
znanja, vještina, sposobnosti
jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja
učenik je aktivan sudionik
povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života
svaki učenik samostalno napreduje
kreativnog i kritičkog mišljenja
samovrednovanja i suradničkog vrednovanja