Timski rad (projekti u nastavi)
priručnik s primjerima iz prakse za nastavnike i učitelje
Tanja Španjić, Renato Ristić
priručnik s primjerima iz prakse za nastavnike i učitelje
Tanja Španjić, Renato Ristić
Priručnik Timski rad (projekti u nastavi) rezultat je iskustva višegodišnjega provođenja takva oblika rada u nastavi i namijenjen je kao dodatni materijal nastavnicima koji ga žele iskušati u svom radu s učenicima. Priručnik je dostupan kao digitalni sadržaj i kao pdf. na ovoj obrazovnoj platformi. Nakon sažetoga opisa timskoga rada i suradničkoga učenja, prikazani su svi potrebni koraci – od stvaranja učeničkih timova do vrednovanja timskoga rada. U posljednjoj cjelini priručnika nalaze se primjeri projekata opremljeni svim potrebnim sadržajima i obrascima. Sve priložene obrasce, tablice i dokumente nastavnici mogu preuzeti i koristiti se njima u gotovu obliku ili ih prilagoditi svojim potrebama. Nadamo se da će ovaj priručnik biti korisna pomoć i potpora nastavnicima u osmišljavanju i provođenju nastave.
Digitalni sadržaj Timski rad (projekti u nastavi) nastao je kao rezultat praktičnoga iskustva u nastavi. Namijenjen je kao dodatni materijal i pomoć nastavnicima koji ga žele iskušati u svom radu s učenicima. Nakon sažetoga uvodnoga prikaza timskoga rada i suradničkoga učenja, u koracima se prikazuje kako kreirati učeničke timove i početne zadatke čiji je cilj poticanje zajedništva i stvaranje pozitivnoga ozračja. Nakon toga slijedi prikaz kreiranja projektnih zadataka, praćenja izvedbe i vrednovanja timskoga rada, popraćen obrascima i tablicama za preuzimanje koji se lako mogu prilagoditi potrebama nastavnika. Na kraju se nalaze primjeri manjih i većih projekata u nastavi Hrvatskoga jezika i Informatike, opremljeni svim potrebnim sadržajima.
Priručnik i digitalni sadržaj Timski rad (projekti u nastavi) dodatni su sadržaji koji zajedno s udžbenicima za gimnazije i strukovne škole Književni vremeplov 1, Fon-Fon 1, digitalnim sadržajima uz udžbenike, integriranom radnom bilježnicom Fonoplov 1, Metodičkim priručnicima uz udžbenike čine jednu udžbeničko-metodičku cjelinu.
znanja, vještina, sposobnosti
jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja
učenik je aktivan sudionik
povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života
svaki učenik samostalno napreduje
kreativnog i kritičkog mišljenja
samovrednovanja i suradničkog vrednovanja