Vrednovanje
digitalni sadržaj namijenjen nastavnicima i učiteljima
Renato Ristić, Tanja Španjić
digitalni sadržaj namijenjen nastavnicima i učiteljima
Renato Ristić, Tanja Španjić
Digitalni sadržaj Vrednovanje utemeljen je na Okviru za vrednovanje procesa i ishoda učenja u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju. Budući da se Okvirom za vrednovanje zagovara komplementarnost i uravnoteženost dosad dominantnoga vrednovanja naučenoga s pristupima usmjerenima sustavnomu praćenju i procjenjivanju, odnosno s vrednovanjem za učenje i vrednovanjem kao učenjem, uz sažeti opis triju pristupa vrednovanju, u priručnik su uvršteni primjeri i obrasci namijenjeni različitim pristupima i vrstama vrednovanja. Svi su priloženi primjeri iskoristivi u gotovu obliku, ali ih se lako može promijeniti i prilagoditi vlastitim potrebama. Nadamo se da će ponuđeni materijali nastavnicima olakšati proces vrednovanja u nastavi.
Digitalni sadržaj Vrednovanje dodatni je sadržaji koji zajedno s udžbenicima za gimnazije i strukovne škole Književni vremeplov 1, Fon-Fon 1, digitalnim sadržajima uz udžbenike, integriranom radnom bilježnicom Fonoplov 1, Metodičkim priručnicima uz udžbenike čine jednu udžbeničko-metodičku cjelinu.
znanja, vještina, sposobnosti
jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja
učenik je aktivan sudionik
povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života
svaki učenik samostalno napreduje
kreativnog i kritičkog mišljenja
samovrednovanja i suradničkog vrednovanja