IZZI u školu
Radna bilježnica i digitalni obrazovni sadržaj za djecu od 5 do 8 godina
Maja Križman Roškar, Petra Stipaničev Glamuzina, Mirta Ambruš Maršić
Radna bilježnica i digitalni obrazovni sadržaj za djecu od 5 do 8 godina
Maja Križman Roškar, Petra Stipaničev Glamuzina, Mirta Ambruš Maršić
Radna bilježnica i digitalni obrazovni sadržaji pokrivaju mnoštvo djeci zanimljivih tema i sadržaja: Svemir, Zemlja, Biljke, Svijet dinosaura, Životinje, Ja sam čudo, Kako to radi
Radna bilježnica sadrži pregršt djeci zanimljivih igara, zadataka, pitalica, grafomotoričkih, istraživačkih i problemskih zadataka povezanih sa sedam tematskih cjelina. Dijete istražujući vlastito iskustvo stvara nova iskustva. Rješava problemske zadatke, istražuje, uočava, uspoređuje i zaključuje. Svako rješenje zadatka vodi ga u digitalni svijet IZZI-ja u kojemu se nalazi nadogradnja, nova iskustva i otkrića.
Kako se kreću životinje, a kako je Felix Baumgartner skočio s ruba atmosfere? Što možemo učiniti za zaštitu ugroženih životinjskih vrsta i kako sačuvati svoj okoliš? Zašto Zemlja ima dan i noć i čemu služi struja? Kako putuje zvuk i zašto se stvari kreću? Zašto kuca srce i čemu služe mišići? Sve ovo su pitanja na koja će djeca moći pronaći odgovore u više od 80 zabavnih obrazovnih filmova s kojima su povezani interaktivni zadaci, pitalice, slagalice, 3D modeli za istraživanje i virtualne panorame.
Zajedničkom uporabom radne bilježnice i digitalnog obrazovnog sadržaja, djeca će moći razvijate grafomotoričke i društvene vještine, logičko razmišljanje i rješavanje problema. Pronaći će mnoštvo zanimljivosti o svojem tijelu i svijetu koji ih okružuje, kao i povijesti našeg planeta. Upoznat će se sa temeljima znanstvenog razmišljanja i istraživanja i biti potaknuti na kreativno izražavanje. Uz sve to, polazak u školu će biti - IZZI!
Radnu bilježnicu s kôdom za aktivaciju digitalnih obrazovnih sadržaja možete kupiti na našim prodajnim mjestima.
znanja, vještina, sposobnosti
jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja
učenik je aktivan sudionik
povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života
svaki učenik samostalno napreduje
kreativnog i kritičkog mišljenja
samovrednovanja i suradničkog vrednovanja