New Building Blocks 2
udžbenik engleskog jezika za drugi razred osnovne škole, druga godina učenja
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer, Helena Gustović Ljubić, Marina Sertić, Nina Rezo
udžbenik engleskog jezika za drugi razred osnovne škole, druga godina učenja
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer, Helena Gustović Ljubić, Marina Sertić, Nina Rezo
Tiskano izdanje tematski je organizirano kroz šest većih cjelina (unita), i dodatak koji je posvećen blagdanima. Svaka nastavna cjelina (lesson) pažljivo je strukturirana tako da prvo uvodi vokabular, zatim se kroz raznolike zadatke u udžbeniku i radnoj bilježnici razvijaju i uvježbavaju jezični sadržaji i vještine. Uz to, tu je i pregršt mogućnosti da kroz zajedničke i samostalne projekte te umne mape učenici prate svoj napredak i utvrđuju gradivo. Slikovne kartice i kartice s riječima su neizostavan su dio tiskanog kompleta kao i novi nosač zvuka (za učitelje uz udžbenik, za učitelje i učenike uz radnu bilježnicu).
IZZI digitalni sadržaj tematski vjerno prati udžbenik, zabavni i igroliki zadaci potiču usvajanje i proširivanje gradiva i pružaju trenutačnu povratnu informaciju o napretku. Pjesmice su obogaćene animiranim karaokama, a na kraju svake cjeline je kviz za samoprocjenu.
Iako tiskani i digitalni sadržaj funkcioniraju i samostalno, svaki za sebe, optimalni se rezultati dobivaju kombinacijom oba načina poučavanja. Ritam njihove izmjene učiteljica usklađuje obzirom na specifične potrebe učenika, na vlastiti stil poučavanja, te tehničke i prostorne uvjete u kojima radi.
Udžbenik New Building Blocks 2 suvremen je i pažljivo promišljen nastavni materijal koji učenika vodi u veseli svijet likova kroz čije priče djeca usvajaju ne samo jezik već i socijalne vještine i vrijednosti poput prijateljstva, empatije, prihvaćanja različitosti.
Dosljedno proveden cilj svake nastavne jedinice upotreba je stečenih jezičnih znanja (vokabular, izgovor, obilježja verbalne i neverbalne interakcije) u komunikacijskom činu (djelatnost govorenja). Time se integriraju različiti ishodi iz sve tri domene: jezične, međukulturne i domene samostalnosti te postiže konačni cilj učenja jezika: komunikacija i interakcija.
Udžbeničke aktivnosti poput projekata, karaoka i Ronniejevih radionica (sada i uz video instrukcije), kod djece potiču razvoj kreativnosti kroz crtanje, pjesmu i glumu te razvoj fine grafomotorike.
Uz detaljan prijedlog izvedbe svakog nastavnog sata, priručnik za nastavnike sadrži i Metodički uvod s posebnim osvrtom na novosti koje donosi novi kurikulum te novi načini vrednovanja. Dio priručnika čine i prijedlozi za izlazne kartice, samovrednovanje te druge oblike formativnog vrednovanja.
Uz udžbenički komplet New Building Blocks 2, tu je i lepeza provjerenih, metodički oblikovanih dodatnih materijala: slikovnih kartica, razrednih plakata, lutke Ronnie, nastavnih listića, testova.
Svi udžbenici u seriji New Building Blocks od samog su početka rađeni po tim načelima pa učitelj koji se odluči za naš udžbenik u eksperimentu može biti siguran da je on usklađen s prijedlogom kurikuluma.
Budući da je tiskano izdanje udžbenika već nekoliko godina u upotrebi, imali smo ga priliku provjeriti u praksi i ovo novo izdanje je popravljeno i poboljšano te učitelj može biti siguran da dobiva udžbenik koji u praksi provjereno izvrsno funkcionira, a sada je, uz sadržajne izmjene, još i bolji zahvaljujući sljedećim novinama:
znanja, vještina, sposobnosti
jedinstvena struktura i kombiniranje tiskanog i digitalnog sadržaja
učenik je aktivan sudionik
povezivanjem različitih nastavnih područja s različitim kontekstima života
svaki učenik samostalno napreduje
kreativnog i kritičkog mišljenja
samovrednovanja i suradničkog vrednovanja