Ocijeni:
(3 votes)
Je li ocjenjivanje važno? Koje su promjene u ocjenjivanju? Prema kojim kriterijima ocjenjujemo učenike? Jesu li učenici motivirani? Kako su povezane ocjene i ishodi? Imamo li dovoljno znanja o ocjenjivanju? Jesu li učitelji izloženi pritiscima u procesu ocjenjivanja? Što je inflacija ocjena? Kakvi su svjetski trendovi?
Na ta i mnoga druga pitanja tijekom webinara odgovorit će predavačica, doc. dr. sc. Tomislava Vidić s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Predavačica će pokazati što više od 500 učitelja osnovnih škola Republike Hrvatske misli o ocjenjivanju.
Pozivamo Vas da se pridružite webinaru jer će predavačica odgovarati i na pitanja koja ćete i Vi postaviti.
Snimku webinara možete pogledati ovdje.
Osamnaest godina radila je kao učiteljica razredne nastave, a 2020. godine izabrana je u zvanje učitelja savjetnika za razrednu nastavu. Od 2009. godine radi kao vanjska suradnica Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu gdje je 2018. godine obranila magistarski rad, a dvije godine kasnije i doktorsku disertaciju. U zvanje docentice izabrana je 2021. godine. Njezin znanstveni interes usmjeren je na područje školske pedagogije, upravljanja razredom i komunikaciju u odgoju i obrazovanju. U tim je područjima objavila niz znanstvenih i stručnih radova, jednu knjigu u koautorstvu te održala nekoliko izlaganja i pozvanih predavanja na međunarodnim i domaćim skupovima. Članica je uredništva časopisa ogranka HPKZ-a Bjelovar Bjelovarski učitelj.