Svi članci | Profil Klett

Svi članci

Filtrirajte članke po kategorijama

Oxford Reading Club webinar!

Datum: 14. svibnja
Vrijeme: 18 sati


Ovim webinarom htjeli bismo vam predstaviti promociju u kojoj se dobije dvije besplatne radionice uz kupnju mjesečne pretplate za Oxford Reading Club-a. Kako biste se lakše odlučili za kupovinu nudimo Vam priliku gdje se možete upoznati sa ovom Oxfordovom online knjižnicom.

 

Pripovijedanje – nova era nastavnog izazova

Pripovijedanje priče „Nemaš pojma, Grizlijane" na filcu pokazalo se kao izvrstan primjer integracije pripovjednih tehnika u školski program. Priča autorice Ane Đokić Pongrašić pripovijedana je učenicima prvog razreda s ciljem da dožive umjetničku priču, prihvate pozitivne poruke priče te izraze emocije i unutarnji svijet. Tijekom niza interaktivnih aktivnosti, stvorila se igra između priče, učenika i pripovjedača.

Projekt Atollo – Profil Klett predvodi europski konzorcij i pokreće inicijativu za revoluciju digitalnog obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju

U odlučnom koraku prema transformaciji digitalnog obrazovanja, konzorcij sastavljen od partnera iz Hrvatske, Bugarske, Austrije, Njemačke (u postupku pridruživanja projektu), Islanda, Norveške, Irske i Australije, uključujući vodeće obrazovne institucije, EdTech tvrtke i sveučilišta, najavljuje pokretanje projekta Atollo.

Projekt „BudiSTEMfluencer”

U Osnovnoj školi Nikole Tesle, tijekom 18 mjeseci provedbe projekta, organizirano je 9 edukacija za učitelje i jedno studijsko putovanje za učitelje u Oslo s ciljem jačanja STEM područja nastave i izrade inovativnih nastavnih materijala. Učitelji su provodili dodatnu nastavu iz matematike i informatike te brojne izvannastavne aktivnosti kao što su: Forenzika, Legići, STEMERI, Mali istraživači, Robotika, Modelari, Spretne ruke, Mali čuvari tradicije, Poduzetništvo i brojne druge.

Vježbe za mozak u učionici

Sanela je učiteljica u Osnovnoj školi Ivana Gundulića u Zagrebu i za sebe kaže da voli istraživati, poučavati izvan učionice, izvoditi pokuse sa svojim učenicima, pisati igrokaze, ali i stalno učiti nešto novo. Svojim istraživačkim duhom otkrila je i Brain Gym, odnosno vježbe za mozak. Riječ je o osnovnim pokretima i zadatcima koji pomažu dječjim očima, ušima i mozgu da se koordiniraju.

Igram se... i ponavljam!

Lipanj je…Uskoro nam stiže dugo očekivani kraj nastavne godine. Kako matematiku učiniti zabavnom na kraju školske godine?

 

Sve planirano smo naučili i vrednovali. No prije one konačne zaključne ocjene većina učitelja zajedno sa svojim učenicima ponavljaju nastavne sadržaje.

 

Za ponavljanje u našoj školi biramo igru.

 

I'm game! - Uzbudljiva radionica društvenih igara: učenje i zabava kroz engleski jezik

Ova inovativna radionica pružila je učenicima priliku da razvijaju svoje jezične vještine dok su istovremeno uživali u timskom radu i zabavi. Prije samog igranja društvenih igara, učenici su se upustili u analizu primjera i pravila za korištenje glagola "used to". Kroz primjere i razgovor o svojim omiljenim društvenim igrama, igrama iz djetinjstva te kroz opisivanje svojih najdražih igara, učenici su aktivno sudjelovali u procesu učenja.

Priče za Šaposauruse – priče zagrebačke učiteljice

Na tome tragu je i djelovanje učiteljice zagrebačke Osnovne škole Julija Klovića, Ivane Gluhačić, koja se upustila u avanturu stvaranja priča za svoje učenike. Osmislila je inovativan način na koji učenicima može usaditi važne lekcije o otpornosti, odlučnosti i vjeri u sebe. Naime, učiteljica Ivana stvara jedinstvene priče u kojima su učenici glavni likovi, a njihove ih posebnosti vode do pobjede.