Hrvatski srednjoškolci osvojili sedam medalja na međunarodnim olimpijadama | Profil Klett

Josip Klepec, Vilim Lendvaj, Josip Kelava i Leonard Inkret. Foto: Hrvatski savez informatičara. Preuzeto s www.srednja.hr

21. srpanj 2017.

Hrvatski srednjoškolci osvojili sedam medalja na međunarodnim olimpijadama

Autor: Sana Perić

Naši su školarci na dvije međunarodne olimpijade – iz kemije i iz informatike – ponijeli ukupno pet srebrnih i dvije brončane medalje.

 

Na 24. srednjoeuropskoj informatičkoj olimpijadi, održanoj u Ljubljani, sudjelovalo je 58 natjecatelja iz 13 zemalja. Hrvatska je na to regionalno natjecanje poslala najbolje s Hrvatske informatičke olimpijade koji su dostojno predstavili svoju zemlju izborivši se za tri srebrne i jednu brončanu medalju. Srebro su osvojili Josip Kelava iz Prve gimnazije u Varaždinu te Vilim Lendvaj i Josip Klepec iz XV. Gimnazije u Zagrebu, dok je njihov kolega Leonard Inkret osvojio broncu.

 

Na 49. međunarodnoj kemijskoj olimpijadi u Tajlandu, održanoj u sveučilišnom gradu Nakhon Pathom, naši su učenici također postigli odlične rezultate. Ilija Srpak iz Prve gimnazije u Varaždinu, vlasnik već dviju srebrnih medalja – iz kemije i astrofizike – te Borna Šimić iz Gimnazije „Matija Mesić“ iz Slavonskog Broda osvojili su srebrne medalje. Učenica XV. gimnazije u Zagrebu, Luca Udovičić, osvojila je broncu, a Silvestar Mravlinčić iz III. gimnazije u Osijeku dobitnik je pohvalnice.

 

Čestitamo olimpijcima i samo tako dalje!

 

Izvor.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Igra matematike i Moodlea

Naslovnica

Treba li u poučavanju matematike koristiti računalo? Mislim da to pitanje u ovo doba više uopće nije upitno. Meni je to isto kao da pitate treba li u poučavanju matematike koristiti papir i olovku. Matematika bi trebala služiti i tome da naučimo učenike logički razmišljati i zaključivati. Često govorim učenicima da se matematika ne uči čitajući udžbenik. Matematika se uči rješavanjem zadataka i promišljanjem. Rješavanjem istoga zadatka na različite načine.

Kahoot! kvizovi u nastavi

Kahoot! je jednostavan i intuitivan web alat namijenjen izradi i igranju kvizova. Ovaj interaktivni alat koristi elemente učenja kroz igru. Kod učenika potiče natjecateljski duh te tako povećava motivaciju, a prilagođen je svim uzrastima.

NEFORMALNO UČENJE: strategija i izazovi

U sferi novih životnih potreba i novih umijeća življenja razvidna je potreba cjeloživotnog obrazovanja. Termin cjeloživotno obrazovanje podrazumijeva kontinuirano učenje i razvijanje zbira svekolikog znanja,vještina i stavova od „ kolijevke pa do groba“.U cjeloživotno učenje idu svi oblici učenja tijekom života neke osobe čiji je cilj stjecanje i unaprijeđivanje kompetencija za osobne, društvene i profesionalne potrebe.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Battistutti Pecha, Štiglić
udzbenik
Elvira Kovač-Andrić, Ana Lopac Groš, Nikolina Štiglić
udzbenik
Aleksandra Habuš, Dubravka Stričević
udzbenik
Elvira Kovač-Andrić, Ana Lopac Groš, Nikolina Štiglić