Koja je vaša priča? | Profil Klett

17. svibanj 2018.

Koja je vaša priča?

Autor: Marta Užarević Vuksan

Natječaj Let’s Build a Story! osmišljen je kako bi kod učenika potaknuo kreativno izražavanje na stranom jeziku te razvoj zdravih čitalačkih navika.

Učitelji engleskog jezika bili su pozvani da mentoriraju svoje učenike od petih do osmih razreda dok prema likovnom predlošku grade svoje priče. Budne oči 194 mentora pratile su svoje kreativne učenike u stvaranju čak 474 originalne priče koje su pristigle na naš natječaj. 

Te nas brojke izuzetno vesele jer nam iznova govore da dječja mašta ne poznaje granice, kao ni volja, usmjerenost i entuzijazam učitelja! Upravo su mašta i entuzijazam jedni od najvažnijih sastojaka kako dobre priče, tako i inovativne i kvalitetne nastave.

učenici OŠ Rikarda Katalinića Jeretova iz Opatije
učenici OŠ Rikarda Katalinića Jeretova iz Opatije
Čitajmo da ne ostanemo bez riječi

 

O važnosti pripovijedanja bilo je riječ u našem ranijem članku, a kako nas čeka čitanje vaših priča, danas ćemo se osvrnuti na važnost čitanja. U studenome 2017. godine usvojena je Nacionalna strategija poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine iz koje prenosimo:

 

Pripovijedanje ili naracija jedna je od temeljnih dimenzija ljudskog postojanja. Razumjeti sebe i svijet oko sebe znači moći razumjeti priču, u najširem smislu razumjeti tekst. Budući da čitanje nužno ima barem dvije dimenzije – intelektualnu (spoznajnu) i emocionalnu (doživljajnu) – ono ne unapređuje samo razumijevanje i kritički pristup životu, pojedincu i zajednici već pridonosi i cjelovitom osobnom razvoju. Užitak u čitanju u tome ime neizostavnu ulogu.

Odaberimo najbolje

 

Mi već uživamo čitajući priče pristigle na natječaj, a i vi možete ne samo uživati, nego i svojim glasom utjecati na ishod natječaja. Naime, uz stručni žiri, koji ćete uskoro moći upoznati u seriji intervjua, i vi možete odabrati i podržati svoje favorite. Priča s najvećim brojem vaših glasova, zajedno s 12 najboljih priča po stručnom sudu žirija, bit će uključena u zbirku priča, koja će u listopadu 2018. doći u ruke svakog učitelja engleskog jezika u Hrvatskoj, dok će digitalno izdanje biti dostupno na našim mrežnim stranicama.

 

Priče možete pronaći na sljedećoj poveznici.

 

Čitanje je važno da bismo odmorili svoje stavove, ponekad ogorčene na svijet i našli drugačiju valnu duljinu i povezali se s drugačijim svjetovima i ljudima, pa tako i osjećajima.

učenik 2. razreda strukovne trogodišnje škole; preuzeto iz Nacionalne strategije poticanja čitanja 2017. - 2022.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

We surfed, we found – June reading suggestions

Je li pisanje priča važnije od učenja gramatike? Kako je učitelj pomoću školskog vrta izmijenio cijelu njujoršku četvrt? Kako pronaći posao učitelja stranog jezika u inozemstvu premda niste izvorni govornik? To i druge korisne i zanimljive članke donosimo vam u lipanjskom izdanju rubrike We surfed, we found.

Zanima nas

Kako pomoći učenicima da neuspjeh pretvore u uspjeh

Ususret novoj školskoj godini učiteljica engleskoga i njemačkoga jezika Ksenija Todorović iz vlastitog iskustva savjetuje kako pomoći učenicima da prihvate svoju osobnu odgovornost za neuspjeh na putu do uspjeha te razviju svoje potpune potencijale i postanu odgovorni građani našeg društva.

 

Završno natjecanje povodom Europskog dana jezika

Učiteljice engleskog i talijanskog jezika Ivona Jerković i Tina Parać za početak su pripremile i svojim učenicima prikazale prezentaciju o europskim jezicima.

Zajednički su osmislile i napravile jezični kviz za učenike od 5. do 8. razreda. Učenici su na razrednim natjecanjima pokazali iznimno znanje o europskoj jezičnoj raznolikosti, materinjem jeziku, dvojezičnosti i višejezičnosti u Europi.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Borka Lekaj Lubina, Jasna Pavuna, Danka Singer
udzbenik
Vida Lukić, (Jasna Pavuna)