Natječaj Let’s Build a Story! osmišljen je kako bi kod učenika potaknuo kreativno izražavanje na stranom jeziku te razvoj zdravih čitalačkih navika.
Učitelji engleskog jezika bili su pozvani da mentoriraju svoje učenike od petih do osmih razreda dok prema likovnom predlošku grade svoje priče. Budne oči 194 mentora pratile su svoje kreativne učenike u stvaranju čak 474 originalne priče koje su pristigle na naš natječaj.
Te nas brojke izuzetno vesele jer nam iznova govore da dječja mašta ne poznaje granice, kao ni volja, usmjerenost i entuzijazam učitelja! Upravo su mašta i entuzijazam jedni od najvažnijih sastojaka kako dobre priče, tako i inovativne i kvalitetne nastave.
O važnosti pripovijedanja bilo je riječ u našem ranijem članku, a kako nas čeka čitanje vaših priča, danas ćemo se osvrnuti na važnost čitanja. U studenome 2017. godine usvojena je Nacionalna strategija poticanja čitanja za razdoblje od 2017. do 2022. godine iz koje prenosimo:
Pripovijedanje ili naracija jedna je od temeljnih dimenzija ljudskog postojanja. Razumjeti sebe i svijet oko sebe znači moći razumjeti priču, u najširem smislu razumjeti tekst. Budući da čitanje nužno ima barem dvije dimenzije – intelektualnu (spoznajnu) i emocionalnu (doživljajnu) – ono ne unapređuje samo razumijevanje i kritički pristup životu, pojedincu i zajednici već pridonosi i cjelovitom osobnom razvoju. Užitak u čitanju u tome ime neizostavnu ulogu.
Mi već uživamo čitajući priče pristigle na natječaj, a i vi možete ne samo uživati, nego i svojim glasom utjecati na ishod natječaja. Naime, uz stručni žiri, koji ćete uskoro moći upoznati u seriji intervjua, i vi možete odabrati i podržati svoje favorite. Priča s najvećim brojem vaših glasova, zajedno s 12 najboljih priča po stručnom sudu žirija, bit će uključena u zbirku priča, koja će u listopadu 2018. doći u ruke svakog učitelja engleskog jezika u Hrvatskoj, dok će digitalno izdanje biti dostupno na našim mrežnim stranicama.
Priče možete pronaći na sljedećoj poveznici.
Čitanje je važno da bismo odmorili svoje stavove, ponekad ogorčene na svijet i našli drugačiju valnu duljinu i povezali se s drugačijim svjetovima i ljudima, pa tako i osjećajima.
učenik 2. razreda strukovne trogodišnje škole; preuzeto iz Nacionalne strategije poticanja čitanja 2017. - 2022.