| Profil Klett

Likovna mapa 5-6

Likovna mapa za velika djela.

Likovne mape za velika djela za 5. i 6. razred osnovne škole omogućuju kvalitetnu izvedbu nastave likovne kulture u navedenim razredima i potiču kreativan rad u razredu. Vrste papira svojom kvalitetom i brojem omogućuju realizaciju svih nastavnih tema i likovnih tehnika prema kurikulumu.

 

U mapama se nalaze papiri za sve propisane likovne tehnike, a na koricama ćete pronaći dodatna objašnjenja i opise pojedinih vrsta papira. Korice s dvostranim klapnama odvajaju kolaži-papire i dodatne radne listove od ostalog dijela mape te omogućuju bolju organizaciju i preglednost sadržaja.

 

U likovnom natječaju Želim stvaram oblikujem 2018. godine zajedno smo stvarali velika djela, a zajedno smo se i Predstavili svijetu 2019. godine. Prošećite Velikom virtualnom galerijom - izložbom svih natječajnih radova.

Sadržaj likovne mape

sadržajkoličinaopis
Aluminijska folija1

Čvršća aluminijska folija omogućuje izradu uleknutog reljefa ako štapićem udubljujemo crte te oblikovanje raznih vrsta prostornih masa, naročito linijski istanjenih. Uleknuti reljef modeliran ovom aluminijskom folijom može se s izbočene strane iskoristiti kao matrica za tehniku frotaža pastelom...

Akvarel-papir9

Bijeli hrapavi papiri visoke gramature zamišljeni su za mokre tehnike akvarel, gvaš i lavirani tuš, a izvrsno nose i pastozne poteze tvrdim kistom i temperom. Također izrazita teksturiranost površine papira omogućuje pri slikanju temperom mrljastu isprekidanost poteza suhim kistom...

Crtaći bijeli5

Debeli bijeli glatki papiri istaknut će crnilo tuša crtanjem bilo mekim kistom, drvcem ili raznolikim perima kao i žarkost boja tuševa u boji ili flomastera, a poslužit će i za grafički otisak te kako bi papir- -plastika bila trajnija i tvrđa...

Reciklirani šamoa4
Sulfitni bijeli4

Žućkasta boja papira lijepo ističe širok raspon akromatskih tonova izraženih šrafiranjem meke B olovke, dok bijela sulfitna boja tankih papira ističe skicozni crtački potez nježno uprte tvrde H olovke...

Koričar sivi2

Siva boja koričara pogoduje uporabi suhih pastela te, naravno, masnih, prvenstveno uljenih...

Koričar crni2

Crna ne-boja koričara učestalo se koristi kao podloga za sve vrste kolaža i asamblaž tekstila te uljeni ili suhi pastel, no može biti i crtačka podloga za bijeli ili srebrni flomaster.

Natron-papir2

Boja i površina natrona najomiljenija su podloga za crtanje ugljenom i kredom, moguće čak i sepijom, no ne treba zaboraviti fiksirati, za što u nedostatku fiksira može poslužiti i lak za kosu...

Amber2

Uočljivo najteži amber-papir fine glatkoće i upojnosti omogućuje zaista višestruku korist; služi za stvaranje okosnice kompozicije volumena, za izražavanje mokrim crtačkim tehnikama, kao grafički list za tehnike visokog tiska, za čestitke povodom raznih prigoda..

Plavi i zeleni tonirani papir2

Dva tonirana papira kontrastne plave i zelene boje služe kao podloga za kolažiranje, ali zbog čvrstoće su također pogodni i za trodimenzionalno oblikovanje papira...

Karton valoviti1

Valovitost ovog kartona olakšava savijanje i postojanost pri oblikovanju papir-plastike, a kao dio matrice za kartonski tisak u kombinaciji s glatkim kartonom njegova rebrasta tekstura čini poželjan kontrast...

Paus-papir1

Paus-papir nije puko sredstvo precrtavanja skice za grafiku (da se skica može zrcalno okrenuti i indigo-papirom prenijeti na kartonsku matricu), već se crtanjem i bojanjem flomasterima u boji dobiva učinak sličan vitraju ukoliko sliku izložimo na prozoru...

Karton podloga1

Osjetna čvrstina i debljina kartona, prikladnog prvenstveno kao ploče za crtanje izvan učionice, omogućuje i njegovo korištenje kao podloge pri izradi matrica za grafičke tehnike kartonskog tiska i suhe igle (za potonju tehniku dubokog tiska potrebno premazati karton bijelim ljepilom za drvo)...

Ogledna mapa2
Kolaž19

19 listova kolaža u 28 nijansi

Raster6

6 listova kolaža s rasterima u 12 motiva

Teksture4

4 lista kolaža s teksturama u 8 motiva

Radni listovi