Unatoč svim izazovima s kojima se svakodnevno suočavamo tijekom nastave na daljinu i u izolaciji, kao učiteljica se ne mogu oteti dojmu da je ova izvanredna situacija iznjedrila i mnogo pozitivnih ideja, reakcija i projekata. Snalaženje u ovim nepredvidivim okolnostima i promišljanje o zadatcima potaknulo je moje učenike na istinsko otkrivanje i izražavanje svojih sposobnosti i ideja.
Jednostavno su nestali šablonski radovi i nastali jedinstveni i posebni.
Naizgled jednostavan zadatak, kao što je izrada mentalne mape s temom proljeća, u 2. b razredu OŠ Vodice izrodio je rezultatom koji je od učitelja napravio učenika. Fascinantno rješenje učenice Patricije i njezin prikaz zadane teme potaknuli su me na razmišljanje. Samim rješenjem središnjeg oblika, veselim crtežima i bojama, a nadasve jezgrovitim i kratkim dijalogom učenica je postigla cilj koji mnogi metodičari teže ostvaruju jer ne gledaju svijet dječjim očima.
Željela sam da ovo proljeće bude veselo i šareno kao leptir. Vrijeme se u proljeće izmjenjuje pa stalno imam osjećaj da se nadmeće... Jako volim crtati i ovaj me zadatak baš razveselio.
Razveselio je i mene kao učiteljicu, uljepšao mi dan, dao povratnu informaciju da su djeca shvatila bit te mi dao snagu da nastavim dalje. Ostanimo pozitivni, kreativni, jedinstveni.
Treba li nam više od toga?
Meri Štampalija
učiteljica 2. b razreda OŠ Vodice