Iza nas je eksperimentalna godina u Školi za život, ali i prva godina u kojoj su udžbenici Nina i Tino razveselili nove generacije učenika. Nakon višegodišnjeg druženja s radnim bilježnicama, sudjelovanja u kvizovima, učenja na drukčiji i zanimljiviji način, udžbenici su bili logičan nastavak priče o cjelovitom učenju.
Iskustvo sudjelovanja u eksperimentu prošle godine bilo je jedno od važnijih iskustava u mnogobrojnom timu Nina i Tino. Pokazalo nam je da su svakodnevno usavršavanje i komunikacija s učiteljima neophodni za jednostavniji i sigurniji put kroz eksperiment.
Kroz proteklu školsku godinu, zajedno s učiteljima u eksperimentu, pripremali smo različite oblike podrške, materijale, edukacije, ali i neformalna druženja kojih se rado prisjećamo. Redoviti posjeti uredništva i stalna komunikacija s kolegicama i kolegama te korisne povratne informacije rezultirale su oblikovanjem udžbenika za prvi razred po mjeri učenika i učitelja.
Koncept udžbenika temeljen je na aktivnom sudjelovanju učenika u procesu učenja, obuhvaća njegove istraživačke aktivnosti, prikupljanje podataka i njihovo korištenje, povezivanje, procjenjivanje i zaključivanje. Upravo iz razloga što cjelovito učenje zahtijeva povezivanje sadržaja svih predmeta, naša je preporuka da se Nina i Tino udžbenici odabiru kao cjelovit komplet svih predmeta: hrvatski jezik, matematika, priroda i društvo.