Prema uputama MZO-a za vrednovanje i ocjenjivanje učenika tijekom nastave na daljinu, predlaže se vrednovati po jedan složeniji rad do kraja nastavne godine (plakat, projekt, istraživanje i sl.) u kojima će učenici pokazati primjenu naučenoga. Cilj je svakoga istraživačkog rada simulacija znanstvenoga istraživanja jer se učenici na konkretnim primjerima uvode u jednostavnu znanstvenu metodologiju i organizaciju istraživanja te svladavaju pojedine tehnike i metode istraživanja. Uče postavljati istraživačka pitanja, predviđati ili postavljati hipoteze, samostalno opažati, razvrstavati, uspoređivati, statistički obrađivati podatke te zaključivati i vrednovati podatke. Ovaj tjedan predlažemo Vam istraživački rad Utjecaj otpadne vode iz kućanstva na pekarski kvasac u skladu sa trenutnim sadržajima koji se obrađuju u nastavi. Za samostalnu izvedbu učenika potreban je mali utrošak vremena, a rad se može jednostavno podijeliti s Vama putem Teamsa, Loomena ili nekog drugog programskog alata kojeg koristite za održavanje nastave na daljinu. Prema preporukama vrednovanja prirodoslovnih kompetencija i u skladu s rubrikama vrednovanja malog istraživačkog rada Škole za život, želimo Vam što uspješniju provedbu.
IZZI digitalni sadržaji jedino su cjelovito digitalno rješenje na tržištu u Republici Hrvatskoj koje omogućuje povezivanje opažanja makrosvijeta sa submikroskopskim svijetom atoma i molekula. Prikazujemo ih, opisujemo i procjenjujemo uz aktivno korištenje i pisanje kemijskog simboličkog jezika u svim interaktivnim sadržajima.
Tijekom ponavljanja, utvrđivanja i usustavljivanja gradiva uputite učenike neka se služe interaktivnim Periodnim sustavom elemenata koji se nalazi u Izborniku digitalnoga udžbenika. Interaktivni Periodni sustav elemenata je jedinstveno nastavno pomagalo koje na vizualno privlačan način simulira prikaz klasičnoga periodnog sustava elemenata.