New Building Blocks 1: My schoolbag

Primjer prilagodbe metoda, sadržaja i aktivnosti za učenike s teškoćama
UČITELJICA: Suzana Mihelčić
ŠKOLA: Osnovna škola Vinica
RAZRED: 1. RAZRED
TEMA: ŠKOLA I JA
LEKCIJA: MY SCHOOLBAG
VRIJEME POTREBNO ZA OBRADU SADRŽAJA: 1-3 sata
ISHODI: A. 1.1. povezuje izgovorene rijči ili zvučni zapis riječi sa slikovnim
predmetima
- 1.3. ponavlja izgovor riječi i nekoliko riječi u nizu prema slušnom modelu
- 1.4. izgovara učestale riječi na temelju slikvnog i slušnoj poticaja
C 1.1. ponavlja i uvježbava kratke i učestale riječi i izraze razmjenjujući ih s
drugima
C.1.3. oponaša interakciju i surađuje s drugima u paru ili skupini (igrom,
pričom, fizičkim kretanjem)
C.1.6. prepoznaje i razlikuje različite izvore informacija (udžbenik, radna
bilježnica, audiovizualni i digitalni materijali)
POSTUPCI PRILAGODBE:
- Isticanje bitnog i prilagodba tiska
- Smanjen broj riječi
- Potkrepljenje ilustracijama
- Vremensko prilagođavanje – produljenje vremena
- Smanjenje broja zadataka
PRILAGOĐAVANJE POTICAJA:
- Često pokazivanje i poticanje na rad
- Usmjeravanje i česta provjera rada
- Pružanje dodatnih objašnjenja
- Ohrabrivanje i pohvale