Mjesec hrvatske knjige - Ivana Brlić-Mažuranić na nastavnom satu | Profil Klett

18. listopad 2016.

Mjesec hrvatske knjige - Ivana Brlić-Mažuranić na nastavnom satu

Autor: Maja Jelić Kolar

Povodom ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige koji će biti obilježen brojnim događanjima u knjižnicama diljem Hrvatske, pogledajte kako ga možete obilježiti u svojim razredima.

Donosimo vam vrlo kreativan primjer iz učionice obogaćen fotografijama učeničkih radova koji pokazuju koliko se lijepo i maštovito mogu prikazati osebujna djela Ivane Brlić-Mažuranić. Učenici koji su na ovaj način razmišljali o njenim djelima sigurno će ih pamtiti kao nešto blisko i zanimljivo unatoč brojnim arhaizmima na koje u djelima nailaze.

Preuzmite materijale u prilogu i učinite ovogodišnji Mjesec hrvatske knjige značajnim i posebnim u svojim razredima!

Domaći
Domaći
Galerija: 
Domaći i vatra

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Čudo japanskoga školskog sustava

Koliko vam vremena treba da pomnožite 21 puta 13? Jedna minuta, vjerojatno. A koliko za 123 puta 321? Više od minute, sigurno. Međutim japanska su djeca sposobna to riješiti u trenutku, pomoću nekoliko redaka. Svako dijete to može čak i petogodišnje. Oni ne uče brojeve napamet. Umjesto toga, crtaju i igraju se.

Pitate se kako je to moguće.

Moguće je zato što se nastava u toj zemlji usmjerava na kvalitetu poučavanja, a ne na kvantitetu.

Carevo novo ruho

Učenici OŠ Ivana Gorana Kovačića u produženom su boravku s učiteljicom Ivom Zeljko na vrlo maštovit način učili o kazalištu. Nakon što su pogledali kazališnu predstavu Car je gol, krojili su, rezali i lijepili, a kao rezultat njihovog rada nastala je raznobojna vesela odjeća kojom su obukli cara.

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Vesna Budinski, Katarina Franjčec, Marijana Zelenika
udzbenik
Lj. Kurjak, G. Remussini