Ocijeni:
(6 votes)
„PISA definira čitalačku pismenost kao sposobnost razumijevanja, korištenja i vrednovanja tekstova te promišljanja i angažiranosti prilikom čitanja radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te aktivnog sudjelovanja u društvu.“ Čitalačka je pismenost usko povezana sa školovanjem, pa je stoga i školska dob vrijeme u kojemu se ona pojačano razvija. Koliko je bitno svjesno činiti napore koji mogu dovesti do oblikovanja čitača već u primarnom obrazovanju, te kako to činiti, doznajte tijekom Škole čitalačke pismenosti.
profesorica je na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. U suautorstvu i samostalno objavljuje znanstvene i stručne radove iz područja metodike hrvatskoga jezika. Suautorica je više udžbenika i metodičkih priručnika za nastavni predmet Hrvatski jezik u primarnom obrazovanju. Sudjeluje na znanstvenim i stručnim skupovima u zemlji i inozemstvu. Dobitnica je državne nagrade „Ivan Filipović“ za 2008.