Ocijeni:
(4 votes)
U hrvatskom obrazovnom sustavu vrednovanje proteklih godina poprima drukčije značenje. Ono se detaljnije istražuje, o njemu se progovara u svjetlu sustavnog praćenja učenika, ono se propituje s ciljem stalnog unapređivanja. Je li područje čitalačke pismenosti lako za vrednovati? Treba li ga vrednovati ili samo pratiti? Što se vrednuje u tom području? Kako uskladiti vrednovanje, očekivanja i cjelokupni proces poučavanja, doznajte tijekom Škole čitalačke pismenosti.
profesorica je na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nositeljica je i izvoditeljica niza kolegija na Odsjeku za učiteljske studije. Uži su joj znanstveni interesi povezani s metodikom hrvatskoga jezika, vrednovanjem i ishodima učenja. Predsjednica je Udruge diplomanata i prijatelja Učiteljskog fakulteta u Zagrebu (AMAC-UFZG), voditeljica izdavačke djelatnosti Učiteljskog fakulteta, stalna je sudska vještakinja za autorstvo u području autorstva udžbenika te procjenu, kvalifikaciju i klasifikaciju znanstvenih radova. Članica je više udruga (HPKZ, Matica hrvatska, AOOZH, Udruga autora udžbenika) te surađuje s više institucija iz područja znanosti i obrazovanja.