Ocijeni:
(5 votes)
Što je čitalačka kompetencija? Kako će ju učenik primijeniti u svakodnevnom životu? Je li mu ona potrebna? O čemu ovisi i na što utječe? Koja je njezina vrijednost i koliko je ona bitna? Na koje je načine možemo razvijati kod učenika? Ovo su samo neka od pitanja na koja ćete moći odgovoriti nakon ove teme Škole čitalačke pismenosti.
profesorica je na Katedri za hrvatski jezik, književnost, scensku i medijsku kulturu Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Izlagala je na mnogim međunarodnim znanstvenim skupovima i objavila brojne znanstvene i stručne radove te knjige iz područja jezikoslovlja u zemlji i inozemstvu. Radila je na 1. programu Hrvatske radiotelevizije u Informativno-političkoj redakciji, u Redakciji obrazovnoga i dječjega programa, u Redakciji za kulturu, znanost i religiju, u lektorskoj i spikerskoj službi Hrvatskoga radija te Službi za jezik i govor Hrvatske televizije.