Blagdanska ludnica i postblagdanska budnica | Profil Klett

09. siječanj 2017.

Blagdanska ludnica i postblagdanska budnica

avatar
Autor: Mila Kokotović

Strka, trka, vremenska frka i posvuda buka. Na kraju ti od svega toga i pomalo muka. Blagdani se primiču svome kraju i sada dolazi ono mirnije postblagdansko razdoblje. Razdoblje koje treba iskoristiti za prvobitni smisao blagdana. Uživanje u miru, duhovnom druženju i zbližavanju te jačanju obitelji.

Nadam se da ste pri biranju darova bili pažljivi i razumni i da ste odoljeli silnim reklamama svjetski jakih kompanija. Tako se pod svjetlucavom jelkom našla i kakva didaktička igra, kutija s pokusima, puzzle, mikroskop, teleskop, globus, maketa ili slično.

Sad polako dolazi vrijeme kad ono što smo ostavili pod borom treba iskoristiti za zajedničko druženje i sastavljanje, izradu ili običnu upotrebu. Nema ničeg ljepšeg od tih nespretnosti, šala pa i muka pri stvaranju. A tek veselje pri završetku… Neprocjenjivo…

Dozvolite malim i nespretnim rukama da nešto pokvare, nepravilno sastave ili pobrkaju. Valja ponekad učiti i na svojim greškama iako moram priznati da su ponekad te male ručice spretnije od mojih.

Družite se, šećite, zadirkujte se, idite u kino, slušajte glasno omiljenu glazbu, ludirajte se ili tiho šapćite. Samo budite zajedno.

Odmorite se od blagdanske ludnice i iskoristite ove hladne sive dane za postblagdansku budnicu obiteljskog duha i zajedništva.

Želim vam sve najbolje. Sretna vam bila cijela godina prepuna dobrote i zdravlja.

Za sve ostalo, čovjek se lako sam pobrine.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Razumijem li što čitam? – 7 ključeva čitanja s razumijevanjem

Svakodnevno se suočavamo s činjenicom koliko je čitanje temeljna vještina koja je neizbježna u svim područjima života. Bez visoke razine čitalačke pismenosti, za svakog učenika nije moguće postići uspjeh u školi niti se obrazovati i usavršiti u bilo kojem profesionalnom području. U procesu razvijanja čitalačke pismenosti, uz strategije razumijevanja pročitanog, postoji i šest glavnih ključeva odnosno tehnika koje nam mogu dodatno pomoći u razumijevanju pročitanog teksta.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Alenka Boras Mandić, Lana Lončar, Radmila Pešut, Maja Križman Roškar
udzbenik
Vesna Budinski, Marina Diković, Gordana Ivančić, Martina Kolar Billege
udzbenik
Ružica Ambruš Kiš, Ana Janković, Željkica Mamić