Natječaj za nagrade Platforme za cjeloživotno učenje (LLL Platform) | Profil Klett

01. lipanj 2017.

Natječaj za nagrade Platforme za cjeloživotno učenje (LLL Platform)

Autor: Damir Tadić

Platforma za cjeloživotno učenje (The Lifelong Learning Platform, LLL) krovna je organizacija koja okuplja 40 europskih organizacija aktivnih u području obrazovanja, osposobljavanja i rada s mladima. Suutemeljitelj platforme je Erasmus+, program Europske unije, dok je financijski potpomaže Europska komisija. Ove mreže danas predstavljaju više od 50 tisuća odgojno-obrazovnih institucija i udruga koje pokrivaju sve sektore formalnog, neformalnog i informalnog učenja. Nasuprot formalnog obrazovanja, koje označava samo onaj segment učenja organiziranog unutar instutucija, informalno i neformalno učenje je mnogo širi način usvajanja znanja i vještina u svim razdobljima čovjekova života i u svim životnim okolnostima. U komunikaciju putem LLL platforme uključeno je nekoliko milijuna korisnika.

Cilj je platforme izraziti interese građana o cjeloživotnom učenju. Vodeća ideja je da nitko ne bi trebao biti izostavljen i da su mostovi izgrađeni preko područja s ciljem da se poveća pristup kvalitetnom obrazovanju svima. Platforma promiče zaokruženu viziju cjeloživotnog učenja izraženu u motu „od kolijevke do groba”. Obrazac škola-posao-mirovina danas više nije pravilo, tako da je važno biti siguran da se pomaže ljudima u prijelaznim razdobljima njihova života.

Okupljanjem sudionika iz područja obrazovanja i osposobljavanja, Platforma za cjeloživotno učenje stvara prostor za razmjenu inovativnih praksi diljem Europe, što pridonosi povećanoj fleksibilnosti između sustava; također predlaže i konkretna rješenja kako bi cjeloživotno učenje zaživjelo za sve.

Cilj je nagrada LLLAwards slaviti izvanredne inicijative radi promicanja LLL politike, izgradnja inkluzivnih društava i omogućivanje cjeloživotnog učenja svima. Nagrade slave obrazovne prakse iz cijele Europe sposobne demonstrirati uporabu kreativnih i inkluzivnih metoda učenja s izvanrednim rezultatima i potencijalom da se mogu ponavljati i / ili nadahnjivati drugi. Nagrada nije ograničena ni na jedno određeno područje. Naime, u Platformi su uvjereni da cjeloživotno učenje pokriva obrazovanje i osposobljavanje - bilo ono formalno, neformalno ili informalno - u svim životnim dobima i u svim područjima života, te da će ono omogućiti osamostaljenje građana kao model za njihov osobni razvoj i boljitak, i njihovo puno sudjelovanje u društvu s građanskim, društvenim i ekonomskim značajkama.

U žarištu je ovogodišnjih LLLAwards obrazovanje u digitalnom dobu, posebice način na koji taj tehnološki razvitak utječe i preobražava obrazovne prakse.

Platforma za cjeloživotno učenje nagradit će tri izvanredne inicijative ili projekta prema trima sljedećim kategorijama:

  1. Obrazovanje i demokracija: Ova će kategorija nagraditi inicijative koje unaprjeđuju kritičko razmišljanje uporabom digitalnih alata, koje jača svijest o građanskim pravima unutar interneta, i promiče aktivno sudjelovanje u demokraciji u digitalnom dobu.
  2. Obrazovanje i društveno uključivanje: Ova će kategorija nagraditi inicijative koje se bave pitanjem pristupa i uključivanja u digitalno učenje. Nagrada će pokazati potrebu za poticanjem digitalnih programa tako da svim učenicima bude omogućeno ostvariti probitke od digitalnog obrazovanja, odnosno učenicima iz zapostavljenih sredina ali i odraslima koji su napustili školovanje.

Tko se može prijaviti? Kriteriji prihvatljivosti

  • Inicijative se odvijaju u području obrazovanja i osposobljavanja;
  • Inicijativa primjenjuje metode iz formalnog, neformalnog i / ili neformalnog obrazovanja ili se odvija u formalnom, neformalnom i / ili neformalnom obrazovnom okruženju;
  • Inicijativa bi trebala biti namijenjena bilo kojoj dobnoj skupini ili nekoliko dobnih skupina;
  • Inicijativa može biti namijenjena svim područjima života i spajati ih;
  • Inicijativa se temelji na međupodručnoj suradnji (uključujući organizacije civilnog društva, škole, sindikate, tvrtke i sveučilišta).

Kako se prijaviti? Smjernice

  • Podnositelji prijave trebaju pročitati SMJERNICE ;
  • Podnositelji prijave moraju ispuniti OBRAZAC ZA PRIJAVU (dostupan je za preuzimanje na mreži);
  • Podnositelji prijave trebaju ispuniti obrazac za prijavu na engleskom jeziku;
  • Rok za podnošenje prijava je 1. srpnja 2017. , u ponoć, prema srednjoeuropskom vremenu slanjem prijavnog obrasca na navedenoj stranici;
  • Podnositelji prijave dobit će potvrdu putem e-pošte; potvrda jamči njihovo sudjelovanje u natječaju;
  • Tajništvo Platforme za cjeloživotno učenje kontaktirat će podnositelje prijave budu li potrebne dodatne informacije.

 

Izvor:

http://lllplatform.eu/what-we-do/lll-awards/lllawards2017/

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Čitač ili čitatelj?

Jeste li se ikada zapitali je li čitanje čovjeku prirodno? Koja je razlika između čitača i čitatelja? Kako školsku lektiru učiniti zanimljivijom? Odgovore na ta i mnoga druga pitanja koja muče učitelje hrvatskoga jezika, ali i drugih predmeta, roditelje, učenike… nudi nedavno objavljena knjiga „Čitanjem do (spo)razumijevanja: od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti".

Edukacijom do zdravlja - Gesund leben

 

Nakon tri tjedna zimskog odmora, sredinom siječnja vratili smo se u školske klupe, a učenici su rado prepričavali događaje s praznika: kako su proveli slobodno vrijeme, što se sve našlo na blagdanskom stolu, jesu li igrali neku novu računalnu igricu. U svakom slučaju, shvatila sam da naša sljedeća tema, Gesund leben, nije mogla doći u boljem trenutku. Posebno što se u veljači obilježava Svjetski dan borbe protiv raka te Svjetski dan bolesnika.

 

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja