OŠ Dore Pejačević, Našice
OŠ Dore Pejačević Našice
Naša škola već deset godina provodi međunarodni program eko škola, stoga kroz razne projekte ali i redovitu nastavu razvijamo ekološku svijest kod učenika. U školi i školskom vrtu uzgajamo i njegujemo biljke. Od lani smo uključeni i u projekt e - škole kroz koji nastojimo obogatiti nastavu informacijsko komunikacijskim tehnologijama kako bi učenicima što lakše prenijeli znanje i učinili ga zanimljivijim.
Kroz ovaj projekt kod učenika razvijamo ekološku svijest, kreativnost, istraživačko učenje, ali se razvijaju i informatička znanja i vještine.
Ovim projektom usporediti ćemo kako napreduju biljke koje zalijevamo bez mjerenja određenih parametara sa onima koje ćemo zalijevati setom za zalijevanje biljaka koji se sastoji od senzora za mjerenje vlažnosti tla u kojem je biljka posađena i pumpe za vodu. Spajajući senzor na micro:bit i njegovim programiranjem postižemo da micro:bit zalijeva biljku ovisno o programiranim parametrima.
U projektu će sudjelovati učenici 2.b razreda pod mentorstvom učiteljice razredne nastave Marine Mirković koji će pratiti rast biljaka koje će zalijevati bez mjerenja određenih parametara, zatim učenici dodatne nastave tehničke kulture pod mentorstvom učitelja tehničke kulture Davorom Miloševićem koji će programirati micro:bit, te učenici 6. b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković koji će pratiti rast biljaka koje ćemo zalijevati setom za zalijevanje biljaka koji ima programirane parametre.
Rezultate rasta ćemo pratiti i fotografirati, te grafički obraditi u web 2.0 alatima.
ŽELIM STABLO
Upotreba IKT-a u nastavi - primjer: kako upotrijebiti microbit i set za zalijevanje
Ovim projektom usporedili smo kako napreduju biljke koje zalijevamo bez mjerenja određenih parametara sa onima koje smo zalijevali setom za zalijevanje biljaka koji se sastoji od senzora za mjerenje vlažnosti tla u kojem je biljka posađena i pumpe za vodu. Spajajući senzor na micro:bit i njegovim programiranjem postižemo da micro:bit zalijeva biljku ovisno o programiranim parametrima.
U projektu su sudjelovali učenici 2.b razreda pod mentorstvom učiteljice razredne nastave Marine Mirković koji su pratili rast biljaka koje su zalijevali bez mjerenja određenih parametara, zatim učenici dodatne nastave tehničke kulture pod mentorstvom učitelja tehničke kulture Davorom Miloševićem koji su programirali micro:bit, te učenici 6. b razreda pod mentorstvom učiteljice biologije Leopoldine Vitković koji su pratili rast biljaka koje smo zalijevali setom za zalijevanje biljaka koji ima programirane parametre.
Rezultate rasta smo pratili, mjerili i fotografirali. Podatke smo grafički obradili.
Kroz ovaj projekt kod učenika se potiče razvoj ekološke svijesti, kreativnost, istraživačko učenje, ali se razvijaju i informatička znanja i vještine.