Slikovnica koja se pamti | Profil Klett

08. svibanj 2018.

Slikovnica koja se pamti

Autor: Maja Jelić Kolar

Učiteljica Roberta Pezić i učenici 2. b razreda OŠ Sesvete napravili su nešto posebno, lijepo, maštovito, brižno i inspirativno za svoju suučenicu koja ima organiziranu nastavu u kući. Kako bi joj olakšali učenje na radionici su izradili slikovnicu o brežuljkastom zavičaju.

Slikovnica koju su izradili sastoji se od tri dijela: Moj brežuljkasti zavičaj, Biljke brežuljkastog zavičaja i Životinje brežuljkastog zavičaja. Slikovnica je izrađena od kartona, filca, tkanina različitih tekstura, brusnog papira, krep papira, čičak trake, magnetne folije, perja i drugih materijala. Učenici su slikovnicom prikazali ključne pojmove uz svaku navedenu cjelinu te su naučili što je to taktilna slikovnica i zašto je posebna.

Svaka cjelina počinje sa stranicom jednostavnog teksta koji se odnosi na sadržaj te cjeline. Slikovnica je prilagođena potrebama određenog djeteta pa se svaka stranica može vaditi i koristiti zasebno. Osim u nastavi Prirode i društva, može se koristiti i u matematici kao pomoć u rješavanju zadataka, te u nastavi Hrvatskoga jezika kao poticaj za pričanje, stvaranje rečenica, opisivanje i slično.

Za sudjelovanje učenika u izradi slikovnice veći je dio sadržaja pripremljen unaprijed. Na radionici su učenici izradili traktor, vlak, gusku, patku, lisicu, kuće, ribice, jabuke. Učenica kojoj je slikovnica namijenjena sudjelovala je bojenjem papira od kojeg su učenici 2. razreda sa svojom učiteljicom kasnije izrezali kruške.

Fotografije stranica pokazuju koliko je ljubavi, rada i truda uloženo da bi nastala ova posebna slikovnica, a radionicu je učiteljica Roberta Pezić opisala sljedećim riječima: Radionica je protekla u vedroj, prijateljskoj i suradničkoj atmosferi. Na kraju smo svi bili zadovoljni rezultatima i puno smo naučili. O prirodi, zavičaju, biljkama, životinjama, ali i o prijateljstvu, suradnji, toleranciji i prihvaćanju. 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Strip u nastavi

Strip kao zanimljiv i dinamičan mediji nekome se sviđa više, a nekome manje. U školi se učenici s njime susreću od razredne nastave do medijske kulture u sklopu Hrvatskoga jezika. Možete ga iskoristiti i u dnevniku praćenja rasta i razvoja biljaka u sklopu projekta Želim stablo za nadogradnju micro:bita i tako na maštovit i kreativan način dokumentirati svoje sudjelovanje u njemu. 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov
udzbenik
Sanja Škreblin, Sanja Basta, Nataša Svoboda Arnautov
udzbenik
Barišić-Lazar Gordana
udzbenik
Gordana Begović Ikica