Razredni prekrivač u ritmu boja i oblika | Profil Klett
Razredni prekrivač, 3. c razred, OŠ Vodice, mentorica Snježana Pacek Balja

Razredni prekrivač, 3. c razred, OŠ Vodice, mentorica Snježana Pacek Balja

21. svibanj 2018.

Razredni prekrivač u ritmu boja i oblika

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

 

Izuzetan rad, iznimnih dimenzija stigao je na likovni natječaj „Želim stvaram, oblikujem“ iz OŠ Vodice, a izradili su ga učenici 3. c razreda i njihova učiteljica Snježana Pacek Balja.

 

Obrađujući ritam boja i oblika na temu „Moj zavičaj u lavandama, suhozidima i bunjama“, učenici su vješto, kreativno i maštovito stvarali djeliće velikoga razrednog prekrivača. U zajedničkom su radu skicirali, slikali, crtali, rezali, bojali, lijepili, plakatirali, fotografirali, istraživali. I upravo je sve navedeno vidljivo na svakoj učeničkoj slici koja je u konačnici spajanjem s drugim slikama stvorila prekrivač, pravi dizajnerski patchwork.

 

Pritom, ne treba zanemariti da je 20 učenika oslikavalo svoje djeliće prekrivača akvarelom, tušem i kolažem u ritmu boja i oblika, da bi konačni – ujedinjeni dijelovi stvorili cjelinu koja vizualno funkcionirao u savršenom skladu boja, linija i detalja.

 

Ideja da se ujedini čitav razred u izradi zajedničkog rada kroz individualan izraz i viđenje teme svakog djeteta ponaosob, ali s krajnjim rezultatom mozaičnog stvaranja predmeta koji ih ujedinjuje, za svaku je pohvalu i čestitku. Proces u kojem svaki učenik preuzima dio svoga individualnog zadatka, pristupajući mu i realizirajući ga na svoj način, a pritom je svjestan odgovornosti za funkcioniranje cjeline, iznimno je važan proces koji bi svaka zajednica, pa tako i razredna zajednica trebala učiti i njegovati. Upravo na ovakav način učenik uči osnovne socijalne vještine, gradi pozitivnu sliku o sebi kroz ideju ŽELIM, STVARAM I OBLIKUJEM, uči se poštovati i prihvaćati druge, a istovremeno očekivati poštovanje. S druge strane, ovo je primjer dobre prakse kako se aktivno može raditi na koheziji i solidarizaciji razreda u kojem su svi kotačići dio jedne harmonične cjeline. Drugim riječima, učenici 3. c razreda i učiteljica Pacek Belja, pokazali su nam da su likovno i kreativno iznimni, da poznaju svoj zavičaj i da ga znaju promišljati na zanimljiv i razigran, djeci primjeren način, ali i da su njihove socijalne i komunikacijske vještine snažne, na čemu im posebno čestitamo.

 

Učenici 3. c razreda su: Damina Cukrov, Dora Jurišić, Dorotea Injić, Eva Grace, Filip Josipović, Gabriel Bilać, Jakov Crnov, Karla Radić, Lara Roca, Lea Jukić, Linda Čičin-Karlov, Luigi Bosotin, Mikula Lav Grabelić, Niko Tokić, Nora Jukić, Toni Lugović, Šimun, Vicenco Lambaša, Marko Crljenak i Lucian Fržop.

Posebne čestitke učiteljici Snježani Pacek Balja.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Oživljavanje graditeljske baštine kroz detalje

Iznimna se moć zapažanja skriva u dječjem oku. Način percipiranja detalja te preciznog, predanog prenošenja na papir ponekad ostavlja gledatelja u iskrenom čuđenju.  Ako se pritom sljube talent, moć zapažanja, vještina stvaranja tušem, kvalitetni papiri iz Likovne mape za velika djela i uspješno mentorstvo zaslužuje se i nagrada na natječaju Želim, stvaram, oblikujem.

 

 

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Ana Šobat, Martina Kosec, Jurana Linarić, Emina Mijatović, Zdenka Bilušić, Dijana Nazor
udzbenik
ALISON MARIĆ, DRAGANA PALČIĆ