Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete | Profil Klett

OŠ Sesvete, učiteljica Sanda Sabolić

25. svibanj 2018.

Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete

avatar
Autor: Stela Vukojević

Osnovna škola Sesvete proslavila je svoj Dan škole uz Profil Klett i mnoštvo radionica.

Svoj dan učenici 4.a i b razreda odlučili su iskoristiti provodeći cjelovite aktivnosti uz Ninu i Tina. Tako su s učiteljicom Sandom Sabolić i Kristinom Podgorski  započeli Dan škole interaktivnim kvizom Zanimljiva lektira gdje su odgovarali na pitanja koja su bila vezana uz lektire koje su obrađivali.

Nakon uspješno odrađenog kviza svoje su aktivnosti premjestili u školsko dvorište te su temu lektire nastavili obrađivati uz pomoć tempera i plastične folije. 

 

U školskom dvorištu rastegnuli su prozirnu foliju, koja je bila nategnuta između tri bora, i krenuli oslikavati scene iz različitih lektira koje su obradili.

Dio učenika je s jedne strane oslikavao scene iz lektire Družba Pere Kvržice, dio ih je slikao likove iz Bajke Ivane Brlić Mažuranić.

Tako su se na kraju spojile čudesne priče gdje je Regoč bio kod mlina, Kosjenka na selu s likovima iz Perine družbe, Domaći na drveću.

Kasnije su se učenicima 4. a i b razreda pridružili i drugi učenici iz škole i zajedno nastavili oslikavati platno.
 

"Pričali smo priče (izmišljene) prema slikama koje su se preslikavale jedne preko drugih uz svjetlost sunca u našem lijepom parku. Bila je ovo stvarno zanimljiva lektira!"

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Još samo malo do velikog kviza Nina i Tino

Učenici trećih razreda osnovnih škola ove su školske godine upoznali drukčiji pristup učenju –  zabavan, istraživački, problemski pristup koji je usmjeren na cjelovito učenje potaknuto dječjom znatiželjom. U tome im je pomogla radna bilježnica za cjelovito učenje Nina i Tino 3.

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja