Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu | Profil Klett

03. rujan 2018.

Matematika 1 i 2: Kreni na IZZI put kroz matematičku pustolovinu

Autor: Melita Milić

Udžbenički komplet matematike osigurava kontinuitet dobrog sadržaja uz provjerene dugogodišnje autore – sveučilišne profesore, metodičare i praktičare s velikim iskustvom i entuzijazmom u poučavanju matematike u osnovnoj školi: Zvonimir Šikić, Vesna Draženović-Žitko, Iva Golac Jakopović, Branko Goleš, Zlatko Lobor, Maja Marić, Tamara Nemeth, Goran Stajčić, Milana Vuković.

Digitalne sadržaje izradio je novi autorski tim u sastavu: Mirela Babić, Damir Belavić, Milena Ćulav Markičević, Alena Dika, Milka Fofonjka, Sanela Jukić, Aleksandra Maria Vuković.

Nova grafička razigranost, precizan i promišljen dizajn koji povezuje cjeline u tekstu te učenicima i učiteljima omogućuje ugodniji rad, a djeluje i motivirajuće. Poštujući matematičku egzaktnost i preciznost, udžbenik vizualno otkriva matematičke sadržaje u bojama, slikama te zanimljivim primjerima koji su samim izborom i prezentacijom učenicima prihvatljiviji i zanimljiviji.

 

 

Zainteresiranost učenika i radost učenja započinje motivacijskom komponentom koja na suvremen i pristupačan način približava matematičke sadržaje učeniku i povezuje ih sa svakodnevnim životom.

Korak po korak kroz matematički nastavni sadržaj

Kako bismo nastavili tradiciju pisanja udžbenika ponajprije namijenjenog učeniku, slijede Primjeri koji su u potpunosti riješeni i jasno istaknuti.

Kurikularni pristup

Kroz udžbenik učenika vodimo raznolikim zadatcima, pitanjima za ponavljanje i zadatcima za vježbu slijedeći pritom kurikul do najsitnijih pojedinosti i preporuka. Mnogobrojni matematički zadatci učenicima su dani za učenje, vježbu i ponavljanje, a provjere rješenja i  objašnjenja zadataka učenici mogu iskušati na nov i suvremen način, koristeći aplikaciju za mobitel Photomath.

Digitalni materijali

Oblikovali smo i potpuno drugačiji digitalni udžbenik kojim učitelji mogu ostvariti sve ishode učenja, a pritom može poslužiti  kao podrška i nadogradnja tiskanom izdanju.  Digitalni udžbenik ne predstavlja kopiju tiskanih materijala, već učitelju nudi mogućnost da u svakom trenutku odabere pojedine sadržaje kojima će moći na drugačiji način prikazati ili istražiti nove nastavne sadržaje.

Digitalni udžbenik slijedi koncept tiskanog dijela. U njemu ćemo naći  ishode i motivacijske primjere. Dok su u tiskanom dijelu uvodni Primjeri s rješenjima obrađeni u tiskanoj formi, u digitalnom se udžbeniku razrađuju i donose kroz video materijal (film i instrukcijski video).

Zahvaljujući digitalnom mediju koji omogućava raznolikost, zadatci su podijeljeni u male blokove kojima je namjena motiviranje i poticanje učenika da sazna više. Kao i tiskani, digitalni udžbenik također završava Štopericom koja i ovdje omogućava učeniku da provjeri svoje znanje.

 

 

IZZI mješovito učenje

Koristeći oba izdanja – tiskano i digitalno, učitelj lako može ostvariti efikasniju nastavu poštujući načelo individualnog pristupa svakom učeniku. Modularni pristup tiskanog i digitalnog dijela omogućava prelazak iz jednog u drugi dio u svakom trenutku sata bez gubitka koncepcije sata, jer je struktura digitalnog dijela udžbenika usklađena sa strukturom tiskanog dijela udžbenika.

Broj kombinacija korištenja tiskanog i digitalnog dijela omogućuje poštivanje individualnosti nastavnika i učenika.

Metodičke materijale potražite na stranicama Profil Kletta u rubrici Eksperimentalni program (Škola za život), a pogledajte i naš webinar te saznajte kako kombinirati tiskano i digitalno izdanje kako biste na najbolji i najučinkovitiji način postigli zadane ishode.

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Origami i matematika

Istraživačko učenje u pravilu slijedi shemu znanstvenog istraživanja, ali istovremeno je nadpojam problemskog i projektnog učenja. Oslanja se na konstruktivističku teoriju učenja gdje se kroz aktivan razvoj mentalne konstrukcije razvijaju i formiraju sposobnosti, trajna znanja i vještine učenika. Istraživačko učenje ima svoj definiran ciklus koji kreće s pitanjem.

 

Igra matematike i Moodlea

Naslovnica

Treba li u poučavanju matematike koristiti računalo? Mislim da to pitanje u ovo doba više uopće nije upitno. Meni je to isto kao da pitate treba li u poučavanju matematike koristiti papir i olovku. Matematika bi trebala služiti i tome da naučimo učenike logički razmišljati i zaključivati. Često govorim učenicima da se matematika ne uči čitajući udžbenik. Matematika se uči rješavanjem zadataka i promišljanjem. Rješavanjem istoga zadatka na različite načine.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Zvonimir Šikić, Ivanka Bujan-Slamić, Marija Crnković, Roberta Germin Mileta, Ljiljana Jeličić
udzbenik
Tamara Nemeth, Goran Stajčić
udzbenik
Vesna Draženović-Žitko, Luka Krnić, Maja Marić, Zvonimir Šikić