Ove sam se školske godine uključila u projekt U svijetu likovnih umjetnika koji je pokrenula udruga hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, a otvoren je i na eTwinning platformi. Zadatak projekta bio je upoznati učenike s najvećim likovnim majstorima i njihovim djelima. Učiteljice i učitelji odabrali su po 5 umjetnika s čijim će likom i djelom upoznati učenike. Tijekom školske godine svoj sam razred upoznala sa stvaralaštvom Vincenta van Gogha, Jamesa Rizzija, Yayoi Kusame, Pieta Mondriana te Michelangela Buonarrotija, a rezultat su prekrasni radovi koji su ukrašavali panoe u učionici i školi. Učenici su s nestrpljenjem iščekivali umjetnike i motive koje će crtati ili slikati te su na taj način razvijali kreativnost i oblikovali svoje likovne vještine.
Djela velikog Michelangela ostavila sam za kraj projekta.
Michelangelo je već s 13 godina postao umjetnik. Zbog iznimnog talenta, rano se počeo baviti kiparstvom. Njegov je najznačajniji rani uradak Oplakivanje (Pietà), koji je u to vrijeme predstavljao novinu jer je ujedinio dvije mramorne figure u jednu cjelinu.
Kako se Pietà pokazala kao veliki uspjeh, Michelangelo je sve češće dobivao narudžbe. Jedna od narudžbi bio je i poznati kip biblijskog lika Davida koji je naručen za katedralu u Firenci. Nakon Davida, izradio je veličanstvenu skulpturu Mojsija.
Uskoro je započeo i oslikavanje svoda Sikstinske kapele. Cijeli je svod oslikao za manje od četiri godine (1508.-1512.) i to često u ležećem položaju, a trideset godina kasnije Michelangelo je naslikao Posljednji sud iznad oltara kapele. Na svodu je u stotinama likova opisao gotovo sve, od postanka čovjeka do njegova pada te stvaranje i uništenje svijeta.
Budući da je na svodu jedan od poznatijih prizora Stvaranje Adama dobro smo proučili taj prozor. Izdvojila sam detalj ruku i zadala učenicima zadatak: Danas ćemo crtati kao Michelangelo u Sikstinskoj kapeli. Smjestite se ispod klupe i zalijepite papir na donju stranu stola. Crtat ćemo ruke iz 'Stvaranja Adama'. Uživajte u radu!
Nastalo je veliko veselje u razredu. Učenici su uživali u svakom trenutku sata. Rekli su da im je to bio najbolji sat Likovne kulture. Radovi koji su nastali na satu pokazuju da su svi učenici mali umjetnici i da ih samo treba potaknuti i osvijestiti im što sve mogu.