Halloween Blackout Poetry – poezija na drukčiji način! | Profil Klett

05. studeni 2019.

Halloween Blackout Poetry – poezija na drukčiji način!

Autor: Silvija Mađarić

Blackout Poetry ili Blackout Poem odlična je aktivnost za vježbanje pisanja, ali ne na tradicionalni način. Zapravo je riječ o kreativnom izražavanju učenika riječima i crtežom.

Za početak trebate odabrati tekst. Mi smo odlučili raditi Blackout Poem u povodu Halloweena, stoga sam učenicima pripremila prigodan tekst, odnosno priču. U njoj su trebali pronaći riječi koje će tvoriti pjesmu te ih zaokružiti ili uokviriti. Ostatak teksta trebali su obojiti markerima i/ili crtežom ilustrirati novonastalu pjesmu, odnosno kreativno se izraziti i crtežom.

Aktivnost sam provela u osmome razredu. Vrlo je važno učenicima dati detaljne upute i za prvi put koristiti jednostavne tekstove. Štoviše, preporučujem one povezane s obilježavanjem važnih datuma na nastavi engleskoga jezika. Prije početka samoga rada, s učenicima biste trebali proći tekst kako biste bili sigurni da uglavnom razumiju pročitano i pronalaze informacije u tekstu. Ako imate mogućnost, podijelite im i rječnike (tiskane ili digitalne) zatreba li im dodatni prijevod. Također, možete im i pokazati gotove primjere pjesama i ilustracija kako biste im dodatno približili samu ideju i cilj ovakvoga načina izražavanja.

Moje, odnosno naše iskustvo bilo je pozitivno i svakako ćemo isprobati pisanje pjesama na novi i zanimljiviji način.
 

I za kraj, na ovoj stranici možete pronaći tips'n'trick za uvođenja ovakvoga načina pisanja u svoje razrede https://www.scholastic.com/teachers/blog-posts/john-depasquale/blackout-....

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica engleskoga jezika

                                       OŠ Eugena Kumičića, Slatina

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

I'm game! - Uzbudljiva radionica društvenih igara: učenje i zabava kroz engleski jezik

Ova inovativna radionica pružila je učenicima priliku da razvijaju svoje jezične vještine dok su istovremeno uživali u timskom radu i zabavi. Prije samog igranja društvenih igara, učenici su se upustili u analizu primjera i pravila za korištenje glagola "used to". Kroz primjere i razgovor o svojim omiljenim društvenim igrama, igrama iz djetinjstva te kroz opisivanje svojih najdražih igara, učenici su aktivno sudjelovali u procesu učenja.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja