Naša digitalna obrazovna platforma IZZI ima jednu fantastičnu novost – bodovanje učenja. Rješavajući zadatke na IZZI-ju, dobivate bodove. Svaki interaktivni zadatak donosi različitu količinu bodova, ovisno o njegovoj težini.
Na digitalnoj obrazovnoj platformi IZZI do sada ste svoju uspješnost mogli pratiti kroz postotak riješenosti zadataka, a od sada i putem količine bodova koje ste osvojili. Svaki interaktivni zadatak donosi različitu količinu bodova, ovisno o njegovoj težini. Ponovnim rješavanjem se može sakupiti više bodova, a netočni odgovori donose negativne bodove. Pozivamo vas da sakupite što veći broj bodova i možda ti, tvoj razred ili tvoja škola, uđete na top listu najaktivnijih IZZI korisnika.
Uz brojne druge mogućnosti koje imate na našoj digitalnoj obrazovnoj platformi IZZI, naši su stručnjaci, prateći sve moderne trendove u digitalnom svijetu i svijetu digitalnih igrica, razvili još jednu: rješavajući zadatke na IZZI-ju, dobivate bodove. Svaki interaktivni zadatak donosi različitu količinu bodova, ovisno o njegovoj težini. Bodovi su označeni engleskom skraćenicom "xp" (engl. experience points), što je uobičajen izraz za bodove koji je svima nama, a posebno učenicima, poznat iz raznih kompjuterskih igrica i programa. Za svakog učenika bodovi su se počeli računati i zbrajati od početka ovog polugodišta.
Razvijajući ovu funkcionalnost, naš je tim stručnjaka želio potaknuti jednu od najvažnijih pedagoških praksi: ponavljanje i vježbanje kao preduvjet trajnog usvajanja znanja i vještina. Stoga, ponavljajući i vježbajući zadatke nebrojeno puta naši učenici mogu usavršiti svoja znanja i razviti svoje vještine u svakoj temi, a pri tome se i zabaviti sakupljajući bodove. Pri tome, učitelj može dodatno poticati motivaciju svakog učenika jer mu je omogućeno praćenje ukupnog broja bodova učenika, ali i cijeloga razreda. Vjerujemo da će vam s ovom mogućnošću učenje biti još zabavnije, a pri tome ćete moći ući i na listu najaktivnijih IZZI korisnika.
Svaki interaktivni zadatak u IZZI-ju nosi određenu količinu bodova, ovisno o težini zadatka. Težinu zadatka postavljaju urednici i autori tijekom kreiranja zadataka. Ponovnim rješavanjem se može sakupiti više bodova, a netočni odgovori donose negativne bodove.
Kako se boduju zadaci koji se sastoje od više koraka rješavanja?
Ako je zadatak riješen s više od 50 % uspješnosti, računa se kao točan.
Ako je riješen s manje od 50 % uspješnosti, računa se kao netočan.
Kako znamo u koju kategoriju težine spada pojedini zadatak?
Kako bi rješavanju svih zadataka učenici pristupili s jednakom pažnjom i motivacijom, nije naznačeno koji je zadatak koje težine.
Vrijedi li bodovanje samo pri prvom rješavanju lekcije ili se rješavanje može ponoviti, a rezultat poboljšati?
Uspješnost učenika na određenom sadržaju može biti od 0 do 100%. Međutim, broj bodova uvijek može dodatno rasti i padati čak i ako uspješnost stoji na 100%, jer se bodovi dodaju i oduzimaju za svaki novi pokušaj rješavanja.
Kako se bilježe bodovi?
Broj osvojenih bodova svakog učenika je ukupan, odnosno odnosi se na rješavanje svih sadržaja i zadataka u IZZI-ju.
Gdje učenik može vidjeti svoje bodove?
Broj bodova za svakog učenika će biti prikazan uz sličicu avatara u gornjem desnom kutu aplikacije i digitalnih sadržaja.
Učenik broj svojih bodova vidi u realnom vremenu.
Može li učitelj pratiti bodove učenika?
Učitelj će za svakog učenika u svom razredu vidjeti broj bodova za svakog učenika na pregledu analitika učenja za taj razred.
Učitelj broj bodova za svakog učenika vidi uz maksimalan vremenski odmak od dva sata.
Gdje ovo sve možete isprobati?
Na IZZI-ju! Registrirajte se ako još niste!
Komentari
Tehnička kultura, Matematika, Fizika