OŠ Gornja Vežica
Naša ideja je pratiti rast i razvoj, te brinuti se za rast i njegu sobne biljke poznate kao djevojačka kosa. U projektu će sudjelovati učenici 3.-ih razreda sa svojom učiteljicom u nastavi prirode i društva, kao i učenici šestih, sedmih i osmih razreda sa svojim učiteljima i učiteljicama u nastavi matematike, fizike i kemije, prirode i biologije. Uz pomoć microbitova i po mogućnosti raznih senzora, pratiti će se više parametara važnih za rast i razvoj biljke ( temperatura zraka, vlažnost tla, … ). Sadržaj međupredmetne i međurazredene suradnje s fotografijama bit će objavljen na školskom webu.
Naša ideja je bila pratiti rast i razvoj, te brinuti se za rast i njegu sobne biljke poznate kao djevojačka kosa. U projektu su sudjelovali učenici 3.-ih razreda sa svojom učiteljicom Svetlanom Vukić u nastavi prirode i društva, kao i učenici osmih razreda sa svojim učiteljem Diegom Tich i učiteljicama Matejom Šustić i Adrianom Babić u nastavi matematike, fizike i kemije.
Na dodatnoj nastavi matematike sastavili smo set za zalijevanje upravljan micro:bitom. Tražili smo odgovor na pitanje: je li bolje sataviti kod za upravljanje setom u Pythonu ili JavaScriptu? Isto tako tražili smo odgovor na pitanje: kako optimalno podesiti set i same parametre u kodu u svrhu optimalnog rada seta. Naš rad i naše odgovore na ta pitanja možete vidjeti u prezentaciji u prilogu.
Na dodatnoj nastavi kemije učenici su određivali pH vrijednost tla. Došli su do zanimljivih zaključaka kao i do novih poticaja za nove izazove i istraživanja u budućnosti. Više o tome potražite u prezentaciji u prilogu.
Na dodatnoj nastavi fizike učenici su računali brzinu protoka vode u cijevi pri radu seta za zalijevanje upravljanom micro:bitom. Došli su do zanimljivih zaključaka. Više o njihovom radu i zaključcima možete naći na prezentaciju u prilogu.
Učenici 3.-ih razreda sa svojom učiteljicom su pratili naš rad kao i rast i razvoj biljke djevojačka kosa, te o tome raspravljali na svojoj redovnoj nastavi prirode i društva povezujući to sa sadržajima koje uče.
Tijekom cijelog projekta, naš rad su pratili svi učenici i učitelji naše škole i dobili smo svi snažan vjetar u leđe da još više potičemo istraživački rad u nastavi koji i inače njegujemo i primjenjujemo gdjegod je to moguće.