OŠ Zamet
Osnovna škola Zamet, kao jedna od najvećih riječkih škola uključena je u EKO projekte Društva „Naša Djeca“, i to „Zdrava prehrana“ i „Eko proizvodi.“ Škola je okružena zelenim otocima, održavanju kojih se posvećuje velika pozornost. Unutrašnjost škole također obiluje zelenilom.
Škola je od samog početka uvođenja Micro:bitova u škole u sklopu projekta „STEM revolucija“ aktivna te redovito sudjeluje u projektima vezanim uz korištenje Micro:bitova, kao što je „ProMikro“.
U sklopu projekta Šafran redovito sadimo žute šafrane. Projektom „Želim stablo“ nadovezali bismo se na aktivnosti vezane uz projekt „Šafran“. Aktivnosti same provedbe bile bi bazirane oko paralelne usporedbe 5 različitih šafrana čije bi navodnjavanje bilo kontrolirano od strane Micro:bitova. Faze provedbe bi se foto dokumentirale te podaci unosili u Excel radi podrobnije statističke analize.
U sam projekt uključeni bi bili učitelj informatike, učiteljica biologije te učiteljica razredne nastave, koje veže uspješna suradnja na projektima koje škola već aktivno provodi.
Prilikom provedbe projekta „Želim stablo“ u Osnovnoj školi Zamet Rijeka, odlučili smo se pratiti rast i razvoj dvije biljne vrste. Koristili smo lukovice prekrasne cvjetnice perunike te mlade sadnice trešnje. Lukovice perunike odabrali smo jer im je rast naročito brz u vegetacijskom razdoblju ranog proljeća. Iz tog smo razloga dobili jasno vidljive rezultate i mjerenja. Budući da projekt nosi naziv „Želim stablo“, za drugu biljku odabrali smo drvenastu mladicu trešnje. U prirodi smo pronašli biljku rašeljku koja je u istom rodu klasifikacije kao i domaća trešnja te smo na divlju rašeljku nacijepili plemke domaćih trešanja. Kod obiju biljaka vlažnost tla mjerili smo pomoću micro:bita. Nažalost, u ranoj fazi provedbe projekta crpka za vodu prestala je raditi pa smo bili primorani biljke zalijevati ručno. Uz biljke praćene micro:bitom, pratili smo i razvoj biljaka za koje nije bila ustanovljena vlažnost tla. U konačnici su se biljke praćene micro:bitom primjetno brže razvijale.
Link na video koji prikazuje provedbu projekta: