New Building Blocks 1: In the classroom
![](https://www.profil-klett.hr/sites/default/files/styles/thumbnail/public/pictures/picture-2728-1487605930.jpg?itok=Efh6hSXc)
Primjer prilagodbe metoda, sadržaja i aktivnosti za učenike s teškoćama
UČITELJICA: Suzana Mihelčić
ŠKOLA: Osnovna škola Vinica
RAZRED: 1. RAZRED
VRIJEME POTREBNO ZA OBRADU SADRŽAJA: 1-3 sata
TEMA: ŠKOLA I JA
LEKCIJA: IN THE CLASSROOM
ISHODI: A. 1.1. povezuje izgovorene rijči ili zvučni zapis riječi sa slikovnim predmetima
A. 1.3. ponavlja izgovor riječi i nekoliko riječi u nizu prema slušnom modelu
A. 1.4. izgovara učestale riječi na temelju slikvnog i slušnoj poticaja
A. 1.5. upotrebljava osnovne komunikacijske obrasce
C 1.1. ponavlja i uvježbava kratke i učestale riječi i izraze razmjenjujući ih s drugima
C.1.3. oponaša interakciju i surađuje s drugima u paru ili skupini (igrom, pričom, fizičkim kretanjem) C.1.6. prepoznaje i razlikuje različite izvore informacija (udžbenik, radna bilježnica, audiovizualni i digitalni materijali)
POSTUPCI PRILAGODBE:
• Isticanje bitnog i prilagodba tiska
• Smanjen broj riječi
• Potkrepljenje ilustracijama
• Vremensko prilagođavanje – produljenje vremena
• Smanjenje broja zadataka
PRILAGOĐAVANJE POTICAJA:
• Često pokazivanje i poticanje na rad
• Usmjeravanje i česta provjera rada
• Pružanje dodatnih objašnjenja
• Ohrabrivanje i pohvale