Riječ zašto česta je u znatiželjnim dječjim glavama. Djeca vole istraživati, postavljati pitanja, tražiti odgovore. Koji sadržaji potiču znatiželju i zanimanje za prirodoslovlje? Koja su istraživanja i pokusi pogodni za najmlađe glave koje tek ulaze u svijet obrazovanja? I ono najvažnije, što ćemo kojim sadržajem i metodom postići? Prirodoslovna pismenost zauzima važno mjestu u odgoju i obrazovanju naše djece. Poticanjem znatiželje kod djece stvaramo pojedince koji razmišljaju, promatraju, uče i zaključuju.
Prirodoslovna pismenost pomaže razvoju poštovanja prema svijetu u kojemu živimo, potiče spoznaju o ulozi čovjeka u prirodi, njegovu potencijalu da mijenja svijet i njegovoj odgovornosti da djeluje pozitivno i održivo na prirodu oko sebe. Prirodoslovna pismenost osvijestit će kod učenika važnost brige o okolišu i spoznaju o odgovornosti za vlastite postupke. Uloga učiteljica i učitelja razredne nastave koji u okviru prirodoslovlja s učenicima ostvaruju prve korake prema prirodi, biologiji, geografiji, fizici i kemiji neizmjerno je važna.
Tim povodom, Profil Klett je za vas pripremio niz od šest predavanja u okviru Škole prirodoslovne pismenosti. Teme će obuhvatiti različita područja koja čine prirodoslovnu pismenost, istaknuti važnost svijesti o potrebi očuvanja prirode, predložiti načine za poticanje znatiželje te pokazati kako prirodoslovna pismenost doprinosi oblikovanju pozitivnog stajališta o sebi i svijetu oko sebe.
Predavanja će održati relevantni stručnjaci iz područja znanosti: prof. dr. sc. Marko Ćaleta te dr. sc. Damir Sirovina, a njima će se pridružiti učiteljica i autorica udžbenika iz prirode i društva te prirodoslovlja Nataša Svoboda Arnautov, mag. prim. educ.
Prijavite se za Školu prirodoslovne pismenosti!
Komentari
Komentar
škola prirodoslovne pismenosti
Gdje, kada?
Razredna nastava