Spelling ELF u Bjelovaru - tradicija u nastanku | Profil Klett

17. svibanj 2017.

Spelling ELF u Bjelovaru - tradicija u nastanku

Autor: Helena Gustović Ljubić

U četvrtak 4. 5. 2017. u I. osnovnoj školi Bjelovar održano je 1. gradsko natjecanje u sricanju riječi na engleskom jeziku „Spelling ELF“.

Natjecanje je realizirano kao jedna od aktivnosti dvogodišnjeg Erasmus+ KA2 projekta „English Learning Friends“ čiji je koordinator Erasmus+ tim I. osnovne škole Bjelovar. Cilj ovog projekta je razvoj osnovnih i transverzalnih vještina učenika putem korištenja inovativnih metoda učenja i poučavanja te unaprjeđenje kvalitete učenja i poučavanja uz pomoć novih i inovativnih modela, a koji uključuju IKT.

 

Na natjecanju je sudjelovalo više od 80 učenika od 4. do 8. razreda iz sve četiri osnovne škole grada Bjelovara. Ti su učenici zajedno sa svojim učiteljicama mentoricama vrijedno učili i vježbali sricati riječi na engleskom jeziku gotovo mjesec dana.

Učenici su se natjecali po razredima, a najuspješniji su dobili zanimljive i korisne nagrade (gadgete, knjige na engleskom, slatkiše te graničnike za knjige, majicu i kalendar s logom ELF projekta). Svi su učenici dobili certifikate o sudjelovanju i slatke poklone.

 

Bjelovarski osnovnoškolci - pobjednici natjecanja u sricanju
Bjelovarski osnovnoškolci - pobjednici natjecanja u sricanju

Namjera je koordinatorica projekta, učiteljica Martine Supančić, Helene Gustović Ljubić i Nataše Ljubić Klemše da ovo natjecanje postane tradicionalno te da se svake godine održava u I. osnovnoj školi Bjelovar, s ciljem poticanja učenika na učenje engleskog jezika uz suradnju, druženje i zabavu.

 

Slike s natjecanja, kao i pobjednike i pobjednice, pogledajte u priloženoj galeriji slika.

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

I'm game! - Uzbudljiva radionica društvenih igara: učenje i zabava kroz engleski jezik

Ova inovativna radionica pružila je učenicima priliku da razvijaju svoje jezične vještine dok su istovremeno uživali u timskom radu i zabavi. Prije samog igranja društvenih igara, učenici su se upustili u analizu primjera i pravila za korištenje glagola "used to". Kroz primjere i razgovor o svojim omiljenim društvenim igrama, igrama iz djetinjstva te kroz opisivanje svojih najdražih igara, učenici su aktivno sudjelovali u procesu učenja.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer
udzbenik
Marinko Uremović, (Daška Domljan)