U povodu nedavne obljetnice smrti Nikole Tesle (7. siječnja), a u sklopu Erasmus+ projekta SLAM (STEM Learning Activities & Methods), u osnovnoj školi "Fran Koncelak" u Drnju 14. siječnja 2020. održan je projektni dan pod nazivom Teslin dan.
Među projektnim je aktivnostima SLAM-a i obilježavanje dana posvećenog znanstveniku iz svake partnerske zemlje - Estonije, Grčke, Cipra i Hrvatske. Drnjanska škola odabrala je Nikolu Teslu.
Cilj projektnog dana Nikole Tesle bio je suradnja predmetnih učitelja i provođenje interdisciplinarne nastave, kako bi učenici doživjeli međusobnu povezanost predmeta.
Erasmus+ tim organizirao je projektni dan za učenike od 1. do 8. razreda. Sa željom da im približe život i djelo Nikole Tesle, učitelji su organizirali mnoge aktivnosti. Kroz zanimljiv spoj biologije i hrvatskoga jezika, geografije i vjeronauka, informatike i prirode i društva, engleskoga jezika, povijesti, matematike, fizike i kemije učenici su upoznali mjesta i države u kojima je živio ili se školovao, naučili su nešto više o njegovim izumima i pokusima, privatnom životu i navikama, izrađivali su njegovu vremensku crtu, svjetiljke od papira, biserne ogrlice, stripove, igrali memory, pričali priče i gledali film.
Na jednoj od radionica učenici su koristeći se Web 2.0 alatima i pretražujući internet otkrili povezanost Tesle, broja tri, pametnih telefona i golubova. Tom su prigodom, zahvaljujući gospodinu Mati Šimuniću koji je dao četiri para golubova pismonoša, učitelji učenicima predstavili golubove povezujući ih s Teslinom neprežaljenom golubicom. Radionica je završila puštanjem pismonoša, koji se uvijek sami vraćaju svojem vlasniku.
Aktivnosti su privedene kraju zajedničkim fotografiranjem učenika i učitelja formiranih u ime TESLA i puštanjem balona. Naime, svaki je razred na određeno slovo ili brojku od papira (Nikola Tesla 2020.) napisao Tesli poruku te je pričvrstio za balon punjen helijem.
Teslin je dan završio igranjem Kahoot kviza, kojim su učenici provjerili naučeno, a najuspješniji su i nagrađeni. Projektni dan bio je uspješan i dobro prihvaćen, a učenicima i učiteljima omogućio je zanimljivo iskustvo i znanja koja će primjenjivati u daljnjem radu.
Predavanja i radionice financirane su sredstvima Erasmus+ projekta.