Lako i uspješno do cjelovitog učenja uz radnu bilježnicu Nina i Tino 3
Istražujemo!
- polazišta za učenje dio su djetetova okruženja, poznati pojmovi, događaji i predmeti koji su uporište za nova učenja
- zadaci potiču na istraživanje, otkrivanje novih spoznaja i uporabu u svakodnevnim životnim situacijama
- dječja znatiželja polazište je za dodatne razrade problemskih zadataka, usmjeravanje novih aktivnosti i projekata
- različiti tipovi zadataka omogućuju uporabu različitih metoda učenja i oblika rada
Povezujemo!
- zadatci u radnoj bilježnici povezuju područja nastavnih predmeta i međupredmetnih tema
- brojni grafikoni, tablični prikazi i informativni tekstovi upoznaju učenike s različitim oblicima uporabe podataka te načinima njihova usustavljivanja i korištenja pri učenju
- teme prate sadržaje područja učenja, povezuju ih i osiguravaju lakše, prirodnije, zabavnije i funkcionalnije učenje
Procjenjujemo!
- problemski zadatci, mozgalice, zamišljene životne situacije i tekstualni zadaci motiviraju učenike na procjenjivanje, određivanje mogućnosti i nemogućnosti nekog događaja
- određivanje veće ili manje vjerojatnosti događaja osnažuje učenike za dodnošenje odluka stvarnim životnim situacijama
- češćim procjenjivanjem osigurava se kvalitetnija i točnija procjena u svakodnevnim životnim aktivnostima učenika
- odabirom različitih strategija rješavanja zadataka učenje se obogaćuje i postaje svakodnevna potreba
Zaključujemo!
- aktivnosti u radnoj bilježnici obogaćuju učenje tijekom cijele školske godine bez obzira na to koje udžbenike koristite
- zadatci potiču znatiželju, istraživački duh i pozitivan stav prema učenju
- motivira, ohrabruje i stvara potrebu za komunikacijom i samoprocjenom
- rješenja svih zadataka omogućuju laku provjeru i samovrednovanje
Tijekom cijele školske godine, mentore očekuje podrška uredništva, stručni skupovi i interaktivne radionice te pomoć u realizaciji i evaluaciji uspješnosti.
Na našoj mrežnoj stranici objavljujemo mjesečna ponavljanja, zadatke za evaluaciju i interaktivne mjesečne kvizove.
Našu urednicu uvijek možete kontaktirati, a veselimo se i vašem sudjelovanju u sastavljanju zadataka za mjesečna ponavljanja.
Dokumentirajte učeničke aktivnosti, pošaljite nam ih, a mi ćemo ih objaviti na našoj mrežnoj stranici! Omogućite svojim učenicima da vide svoje, ali i radove učenika iz cijele Hrvatske koji će svakodnevno pristizati na našu mrežnu stranicu.
Svakog sudionika očekuje dar, atraktivne nagrade dobit će pobjednici u svakom razredu, a bogata nagrada očekuje i najuspješniji treći razred!
Zadaci su različitih težina i oblika: od jednostavnijih nadopunjavanja i uspoređivanja i sređivanja do izazovnih osmosmjerki, sudokua i drugih ozbiljnih mozgalica. Sve ih odlikuje prilagođenost dječjem životnom iskustvu i njegovo nadograđivanje putem stalnog povezivanja sa životom u obitelji, školi, zavičaju i s prirodom općenito. Dodatna im je vrijednost što povezuju sadržaje matematike, likovnog odgoja, hrvatskoga jezika te prirode i društva i tako potiču djecu na cjelovito učenje, rješavanje problema i razumijevanje svijeta u kojem žive.
prof. dr. sc. Dubravka Miljković
Ova je radna bilježnica edukativna nadogradnja sadržajima obrađenim u samom nastavnom procesu. Učenici spontano upoznaju osnove kombinatorike i vjerojatnosti, a rezultate prikazuju tablično i grafikonom. Raznolikost zadataka je čini zanimljivom svakom učeniku bez obzira na njegove osobne interese i predznanje. Zadaci su jasni i razumljivi, izvrsno sistematizirani i pedagoški prezentirani.
Anita Dragičević, mag. prim. educ.
Rad s ovom radnom bilježnicom priprema učenike za cjeloživotno učenje tako što ih kroz pažljivo osmišljene zadatke uči kako učiti i razvija njihovo kritičko mišljenje. Koncepcija radne bilježnice vrlo je strukturirana i jednostavna, ali pruža niz različitih mogućnosti za poučavanje - uporabom različitih oblika i metoda rada te strategija poučavanja. Sadržaji su utemeljeni na suvremenim znanstvenim spoznajama razvojne psihologije i metodika nastavnih predmeta koji se prožimaju. Kroz sve navedeno očituje se i široka educiranost te bogato praktično iskustvo autorica, koje nam osim klasičnih metoda poučavanja nude mogućnost izbora metoda poučavanja usmjerenih na dijete.
Silvija Jurković, mag. prim. educ.
Komentari
Čestitam svima.