U okviru natječaja Agencije za mobilnost i programe EU našoj je školi odobren prvi Erasmus+ KA 1 projekt usmjeren stručnom usavršavanju učitelja u inozemstvu. Slađana Ninković, učiteljica mentorica razredne nastave i koordinatorica projekta napisala je i prijavila projekt pod nazivom „Odrastajući u digitalno doba“ s ciljem razvoja i unaprjeđenja digitalnih kompetencija i medijske pismenosti učenika i učitelja.
Zahvaljujući kvalitetno priremljenom projektu Agencija za mobilnost i programe EU školi je dodijelila financijsku potporu u iznosu od 10.752,00 eura za pet stručnih usavršavanja učiteljica u Italiji, Austriji, Sloveniji, Nizozemskoj i Velikoj Britaniji. Realizacija projektnih aktivnosti počela je u rujnu i trajat će do kraja kolovoza 2019. godine. U sklopu projekta odrađene su četiri od ukupno pet planiranih mobilnosti.
Učiteljica njemačkoga jezika Dragana Gorički sudjelovala je od 7. do 13. listopada 2018. godine na tečaju „Naučite kako stvoriti platformu za e-učenje i web stranicu samo u tjedan dana“ u Bologni. Na sedmodnevnom tečaju učiteljica njemačkog jezika naučila je koristiti alate: Photogrid, Snapseed, Magisto, Lensoo Create, Weebly, Kahoot, Quizlet, Socrative, Edmodo, TEDEd i Edpuzzle. Nove metode i pristupe poučavanju učiteljica će implementirati u nastavu njemačkog jezika, a velika joj je želja unaprijediti i osuvremeniti rad novinarske skupine koju već godinama vodi u školi.
Koordinatorica projekta Slađana Ninković, sudjelovala je na tečaju „Nove ideje za upotrebu tableta u nastavi“ od 25. do 30. studenoga 2018. godine u Grazu. Škola Ante Starčevića je kroz CARNET-ov program e-Škole opremljena s trideset tableta za učenike. Oni mijenjaju nastavu i poučavanje, razvijaju mogućnosti individualnog i grupnog učenja. Aplikacije uključuju sve učenike u rad, potiču kreativnost, a učenja čine zabavnim. Upravo je to ono što je motiviralo učiteljicu Slađanu Ninković na pohađanje tečaja u kojemu su ponajprije savladane osnove u radu s iPadom, a radionicama kreativna uporaba raznih aplikacija. Tečaj je bio obogaćen posjetom osnovnoj i srednjoj školi čiji učenici vrlo samostalno i kvalitetno aktivno rade na tabletima i iPadima. Osim toga, finski učitelj Petri Ilmonen je za sve sudionike tečaja održao sjajno predavanje o finskom obrazovnom sustavu jer je godinama Finska sinonim za uspješan obrazovni sustav u Europi, a čine ga besplatno obrazovanje, jednake mogućnosti za sve, visokomotivirani učiteljski kadar, dobra financijska situacija i dr.
Koordinatorica projekta Slađana Ninković, sudjelovala je na tečaju „IKT u mojoj učionici: Poboljšanje učenja, suradnje, motivacije i kreativnosti učenika kroz cijeli kurikulum“ od 20. siječnja 2019. do 26. siječnja 2019. u Ljubljani. Fokus je bio na iskustvenom učenju i radioničkom pristupu nakon kojih su sudionici prezentirali svoj rad. Glavni cilj tečaja bio je pripremiti učitelje za učinkovit rad s različitim ICT alatima da bi poticali suradnju u razredu i na međunarodnoj razini; povećali motivaciju učenika za učenje; omogućili učenicima neovisnost; potakli kreativno razmišljanje učenika. Teme kojima su se bavili su sigurno i odgovorno ponašanje na internetu, medijska i digitalna pismenost, kako koristi mobitele u nastavi, društvene mreže i digitalne alate.
Učiteljica engleskog jezika Željka Gospočić sudjelovala je od 1. – 7. travnja 2019. na tečaju „ICT based classes“ u Amsterdamu. Glavni cilj tečaja bio je upoznati portale gdje se učitelji mogu umrežiti i dijeliti informacije i primjere dobre prakse. Biti svjesni izazova u učinkovitoj provedbi IKT-a, te uspostaviti okruženje pogodno za IKT u školi. Iskusiti različite web2.0 alate i naučiti kako ih učinkovito koristiti.
Na sedmodnevnom tečaju učiteljica engleskog jezika naučila je koristiti organizacijske web alate kao što su Trello, Evernote, Slack, Penzu, EtherPad, Edmodo, Classdojo te Classmarker. Sa web alatima za izradu online nastavnog sadržaja kao što su Mysimpleshow, Flocabulary, ESL videos, ListenNWrite, Edpuzzle, te Dvolver. Svi navedeni web alati omogućuju novi način uključivanja učenika u tijek podučavanja, bržu povratnu informaciju i smanjuju otpor prema tradicionalnoj nastavi.
Učiteljici Željki Gospočić još predstoji putovanje na stručno usavršavanje u London koje je ujedno i posljednja mobilnost u sklopu ovoga vrijednoga projekta. Učiteljice su kroz ovako kvalitetna stručna usavršavanja obogatile svoje znanje i iskustvo. Njima je bio pravi izazov posjetiti neku zemlju, upoznati učitelje iz drugih država i usavršavati se na engleskom jeziku.