Mala škola u velikim projektima | Profil Klett

03. svibanj 2018.

Mala škola u velikim projektima

avatar
Autor: Ana Budojević

Nakon uspješno završenog Erasmus + projekta, potaknuti pozitivnim iskustvima i povratnim informacijama učenika, roditelja i učitelja, Osnovna škola Gornje Vrapče uključila se u nova tri međunarodna projekta i time omogućila nove avanture i putovanja za gotovo 30 % učenika predmetne nastave.

Bright green lands je projekt ekološkog karaktera koji promiče zaštitu okoliša te potiče učenike na očuvanje prirode. Kroz taj projekt učenici će upoznati prirodne ljepote zemalja partnera, a ujedno će upoznati nekoliko strukovnih zanimanja što im može olakšati odabir daljnjeg školovanja.

Molecular gastronomy je projekt koji približava učenicima važnost STEM područja u svakodnevnom životu , potiče očuvanje tradicionalne gastronomije te pruža sasvim novu dimenziju pripreme tradicionalnih jela na molekularan način.

Motivation at School Through ICT's and Innovative Educational Methods je projekt osmišljen kako bi povećao motiviranost učenika korištenjem IKT-a i inovativnih metoda u poučavanju. Na taj način povećat će se interes učenika za daljnje školovanje.

Partneri u projektima su škole iz Belgije, Estonije, Irske, Italije, Poljske, Portugala i Španjolske. Naš Erasmus + tim čine učiteljice Ivana Boroša, Ana Budojević, Tanja Cvetko, Marina Seifert i Martina Štefanović.

Najveća motivacija učenicima su putovanja i upoznavanje novih prijatelja diljem Europe, no Erasmus + projekt podrazumijeva mnogo više od toga. Učitelji trebaju biti pravi menadžeri koji kreiraju raspored svih aktivnosti i putovanja, osmišljavaju zanimljive aktivnosti pomoću kojih će s učenicima realizirati ciljeve projekata, surađuju s lokalnom i širom zajednicom te kao tim surađuju međusobno. Jedan od najvažnijih zadataka projekata je diseminacija na svim razinama što podrazumijeva informiranje javnosti, a posebno obrazovnih ustanova o projektu održavanjem predavanja, radionica te objavama u svim vrstama medija.

Projektne aktivnosti održavaju se kroz izvannastavnu aktivnost ( Erasmus klub), ali se i implementiraju u redovnu i izbornu nastavu od prvog do osmog razreda. Neke od aktivnosti koje smo proveli su izrada loga u Inkscape-u, priprema tradicionalnog poljskog jela na molekularan način ( sferifikacija, želefikacija, kuhanje suhim ledom, izrada pjene…), izrada prezentacija i videozapisa, kreativne radionice povodom obilježavanja Dana šuma, sadnja drveta, recikliranje papira, sudjelovanje na stručnom predavanju o zaštiti biljnih i životinjskih vrsta, izrada višejezičnog leksikona o biljkama, radionice osmišljavanja inovativnih uređaja te izrada materija korištenjem web alata ( Kahoot, Stopmotion, Powtoon, Slidedog, Animaker, Wix, Netboard, Padlet, Scratch…)

Do sada su učenici posjetili Belgiju, Poljsku i Portugal, a naša škola bila je domaćin Motivation at School Through ICT's and Innovative Educational Methods projekta u veljači ove godine. Sljedeće je putovanje u Poljsku krajem svibnja.

Rad na projektima iziskuje mnogo truda i vremena, no velika motiviranost učenika te njihov napredak u komunikaciji, školskom uspjehu, samostalnosti i samopouzdanju pokazatelji su da se taj trud svakako isplati.

Više informacija o projektu možete pogledati na:

https://www.facebook.com/zagrebackapanorama/videos/1477993518993896/?hc_...

 

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Dani hrvatskoga jezika

Mjesec ožujak diljem zemlje posvećen je hrvatskome jeziku te se na različite načine u školama i odgojno-obrazovnim institucijama obilježavaju Dani hrvatskoga jezika u razdoblju od 11. do 17. ožujka. U ožujku počinje proljeće, a na  proljetnu ravnodnevnicu obilježavamo i Svjetski dan pripovijedanja te Međunarodni dan kazališta za djecu i mlade te 21. ožujka Svjetski dan lutkarstva i Svjetski dan pjesništva. 

 

Zanima nas

Chartres en lumières – osvijetlimo budućnost

Nakon dvije godine kvalitetnog provođenja, projekt Full STEAM Ahead uspješno je završen posjetom francuskom gradiću Chartresu. Učitelje i učenike iz Portugala, Irske, Italije i Hrvatske ugostili su francuski prijatelji iz Erasmus+ projekta, škola Collège Edouard Herriot.

Učimo od djece – 5 stvari koje sam naučila od svojih učenika

„Zna se tko je u razredu učitelj, a tko učenik!“ – rečenica je koju često čujemo, a vjerojatno i sami upotrebljavamo u prikladnom kontekstu. Asocira nas na autoritativnog učitelja u centru svog razreda i disciplinirane učenike koji ga pažljivo slušaju i upijaju informacije. No, svi znamo da u današnjoj praksi to i nije baš tako, a u sljedećih nekoliko odlomaka to ćemo i pokazati.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja