Europski dan jezika u OŠ Vugrovec - Kašina | Profil Klett

29. rujan 2016.

Europski dan jezika u OŠ Vugrovec - Kašina

avatar
Autor: Dijana Požgaj

I ove su godine učenici OŠ Vugrovec - Kašina na satima hrvatskoga i stranih jezika obilježili Europski dan jezika raznim aktivnostima.

Rješavali su zanimljive kvizove, slušali pjesme na izvornome jeziku i u prepjevima na strane jezike, sudjelovali u prevoditeljskim radionicama. 

Na satima hrvatskog jezika učenici šestih razreda upoznali su se s činjenicama i zanimljivostima o jezicima, podsjetili se koliko je na svijetu jezika, a koliko ih je u Europi. Poslušali su popularnu pjesmu iz argentinske TV serije za mlade Violetta na izvorniku – španjolskome jeziku, a zatim i na ruskome. Na prevoditeljskim je radionicama jedan razred pronašao prijevode naziva popularne pjesme Let it go na raznim jezicima, u drugom su učenici prevodili riječ Japan na razne jezike, dok su u trećem istražili kako se ukrajinski jezik naziva na raznim jezicima svijeta.

 

Na nastavi engleskoga jezika učenici su uočavali sličnosti između jezika, na slijepoj su karti označavali nazive država na engleskome jeziku pa ih potom uredili. Na satu njemačkoga jezika učili su nazive životinje na nekim europskim jezicima, obilježili su pojedini jezik određenom bojom i ispisivali nazive na nacrtane životinje.

Navedene su samo neke od aktivnosti kojima se nastojao istaknuti glavni cilj obilježavanja Europskoga dana jezika: važnost učenja stranih jezika. Učenici su s radošću sudjelovali u aktivnostima i vesele se idućoj godini i novim idejama svojih učitelja.

Pripremile:

Dijana Dill i Marina Šenjug
OŠ Vugrovec-Kašina

 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Razumijem li što čitam? – 7 ključeva čitanja s razumijevanjem

Svakodnevno se suočavamo s činjenicom koliko je čitanje temeljna vještina koja je neizbježna u svim područjima života. Bez visoke razine čitalačke pismenosti, za svakog učenika nije moguće postići uspjeh u školi niti se obrazovati i usavršiti u bilo kojem profesionalnom području. U procesu razvijanja čitalačke pismenosti, uz strategije razumijevanja pročitanog, postoji i šest glavnih ključeva odnosno tehnika koje nam mogu dodatno pomoći u razumijevanju pročitanog teksta.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Giorgio Motta, Eva-Maria Jenkins-Krumm
udzbenik
J. Levak, I. Močibob, J. Sandalić, I. Skopljak Barić, I. Canjuga, D. Greblički-Miculinić, N. Jakob, G. Ljubas
udzbenik
Kristina Čajo Anđel, Daška Domljan, Ankica Knezović, Danka Singer