Let's Explore!
Let's Explore!
Let's Explore serija izdanje je renomirane izdavačke kuće Oxford University Press.
Zašto Let's Explore?
- snažan naglasak na učenje putem priča, pjesama, glume, videa, vrijednosti (civic education)
- temeljno načelo koje pokreće seriju vezano je uz istraživanje i otkrivanje putem čega se razvija samostalnost u učenju
- jasna struktura udžbenika i bogata vizualna podrška (popraćena bogatim videosadržajem, slikovnim karticama i plakatima)
- glavni vokabular i strukture posebno su istaknuti na dnu stranice
- zadatci i vježbe omogućuju uključenost svih učenika različitih mogućnosti (inkluzija)
- raznoliki sadržaj nudi sustavno ponavljanje i nadograđivanje usvojenog gradiva
- usmjerenost na međupredmetne teme - jedna nastavna jedinica u svakoj cjelini pokriva sadržaj drugih predmeta unutar kurikuluma; Let’s Explore Britain!
- Culture pages Let’s Explore Croatia - sadržaj izrađen posebno za hrvatske učenike!
Više o ovoj seriji udžbenika pronađite ovdje
Udžbenički komplet
Udžbenik s pristupnim kodom za digitalni udžbenik
Radna bilježnica s pristupom za Online Practice
Priručnik za nastavnike s Classroom Presentation Toolom i virtualnom učionicom Online Practice
Metodički materijali za nastavnike
udžbenik s pristupnim kôdom za digitalni udžbenik (cijeli audio i video)
radna bilježnica s pristupom za Online Practice (virtualna učionica s LMS-om)
priručnik za nastavnika uključuje:
- pristupni kôd za Classroom Presentation Tool
- pristupni kôd za virtualnu učionicu
- pristupni kôd za preuzimanje audiosadržaja
Teacher’s Resource Pack Let’s Explore 1&2 i 3&4
- lutkica Lucky
- DVD
- slikovne kartice
- plakati za međupredmetne teme
- fotokartice
- ispiti
Digitalni udžbenik na Oxford Learner's Bookshelf platformi
- Digitalni udžbenici
- Heads up pristup
- Integrirani audio i videozapisi
- Interaktivni zadatci
- Mogućnost individualizirane nastave
- Pisane i audiobilješke
- Snimanje govora
Oxford web stranica - Get started
Virtualna učionica sa Online practice
- Pratite napredak svojih učenika s pomoću funkcije Gradebook
- Razvijanje digitalne pismenosti u sigurnom okruženju uz interaktvne i multimedijske aktivnosti
- Automatsko vrednovanje svakog zadatka (vrednovanje kao učenje)
- Samostalnost u učenju
- Digitalni portfolio za svakog učenika
- Mogućnost korištenja sadržaja za flipped classroom način poučavanja
- Razvijanje digitalne pismenosti u sigurnom okruženju uz interaktvne i mutimedijalne aktivnosti
Oxford web stranica - Get started
Istaknuti sadržaji iz udžbeničkog kompleta
Istaknuti digitalni sadržaj
Međukulturalne teme u nastavi stranih jezika
Kultura i jezik međusobno su toliko isprepleteni i nerazdvojivi da je nemoguće uz gramatiku, vokabular i ostale jezične strukture u nastavu stranih jezika ne uklopiti i razne kulturalne teme ciljanog jezika. One u nastavi potiču razvoj međukulturne komunikacije i kompetencije. Učenici uče prepoznavati i uvažavati druge kulture i društvene norme, razvijaju kulturnu svjesnost te sagledavaju vlastitu kulturu u usporedbi sa stranom.
Neobične božićne tradicije
Većina nas u božićno vrijeme kiti bor, pjeva božićne pjesme, zamata poklone i peče kolače. No, jeste li znali da u Gornjoj Bavarskoj zvuk crkvenih zvona prati gromki zvuk pušaka? Ovaj običaj potječe iz drevnih obreda protjerivanja duhova zime. U Španjolskoj, pak, djeca nisu u potpunosti sigurna tko donosi poklone – djed Božićnjak ili Sveta tri kralja.
Blagdanski običaji i tradicije – kako aktualizirati nastavu na najbolji mogući način?
Naravno, to vrijedi i za niže i više razrede osnovne škole, uz prilagodbu tema učeničkom uzrastu. Također se navedene teme mogu na vrlo zanimljiv način obraditi i na srednjoškolskoj razini. Upoznavanje različitih običaja i kultura na ovaj način može biti posebno motivirajuće za učenike, koje možete voditi kroz različite aktivnosti poput projekta snimanja dokumentarnog filma ili pak planiranja vodiča na nekom putovanju.
Webinar: Assessing Young Learners
U ovom webinaru Nina Lauder propituje metode testiranja i vrednovanja znanja kod djece.
Kako testirati vještine i usvojeno znanje, a da djeca ne slute da ih se testira? Koje različite aktivnosti i metode možemo upotrijebiti za testiranje mladih učenika te kako učiniti testiranje zabavnim?