Dan ružičastih majica s Ninom i Tinom u Kutjevu | Profil Klett

09. svibanj 2017.

Dan ružičastih majica s Ninom i Tinom u Kutjevu

avatar
Autor: Marta Klepo

S Ninom i Tinom počeli smo se družiti u drugom polugodištu na satima dodatne nastave. Učenici su radnu bilježnicu prihvatili iznad mojih očekivanja. Vesele se radu, aktivni su i imaju potrebu za još dodatnim aktivnostima. Zadaci su vrlo zanimljivi, raznoliki, povezuju nastavne sadržaje koje smo učili, traže razmišljanje. Igramo se i učimo: Učenje koje ne ocjenjujemo, koje nije usmjereno na ocjenu već na postignuće, na pojedinačan uspjeh i uspjeh cijelog razreda, učenje koje je cjelovito i koje potiče učenike na razmišljanje i zaključivanje svakako je dobrodošlo u naš razred.

 

"Jako volim Ninu i Tina. Zadaci su mi jako zanimljivi. Neki su lagani, a neki teški. Mislim da znam puno više nego prije. Volio bih da nastavimo i u 4. razredu." (Juro Marković, 3.a )

 

"Obožavam Ninu i Tina. Zadaci su super. Mogu svašta naučiti. Voljela bih da ima više pokusa i priča o životinjama. Htjela bih da imamo svaki dan takve zadatke. (Magdalena Grgić, 3.a)

 

ANITA STOJČEVIĆ

Galerija: 

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

KAKO SMO CJELOVITO UČILI S NINOM I TINOM

Naše je druženje s radnom bilježnicom „Nina i Tino“ do sada većinom bilo parcijalno. U određenoj smo etapi sata iskoristili zanimljive zadatke pomoću kojih smo ponavljali i sistematizirali sadržaje, pripremali se za obradu novih sadržaja, obrađivali nove sadržaje ili provjeravali usvojeno na satima uvježbavanja i ponavljanja.

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

ESCAPE (CLASS) ROOM

Escape (class) room je tematski zadana misija, u kojoj u određenom vremenskom roku skupina učenika treba riješiti niz neobičnih zadataka, zagonetki, dekodirati kodove, otključati brave lokota…U učionici su skriveni predmeti, poruke, putokazi, slike koje treba pronaći. Rješavanjem zadataka otkrivaju se tragovi koji upućuju gdje dalje tražiti. Posljednji zadatak je vrhunac igre – njegovo rješenje je ujedno izlaz iz učionice.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja