Nove ideje za pozitivno školsko ozračje | Profil Klett

12. srpanj 2018.

Nove ideje za pozitivno školsko ozračje

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

Nove ideje za stvaranje pozitivnoga, poticajnoga i kreativnoga školskog ozračja dolaze nam iz OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja. Jedna kvalitetna zamisao, razrađena ideja i jasna vizija spojila je razrednu i predmetnu nastavu, pokrenula međupredmetnu suradnju učiteljica, spajajući jasne obrazovne sadržaje s vještim i simpatičnim, a vrlo funkcionalnim likovnim rješenjima. Kako neiskorišten prostor u školi zaživi i dobije potpuno novu dimenziju, na koji način škola postaje ugodno mjesto za boravak i poticajno mjesto za učenje, u kratkom osvrtu donose nam učiteljice Adrijana Dobrila Barbaro i Samanta Matejčić Čotar.

Stručni posjeti inozemnim školama u sklopu mnogobrojnih projekata koje Osnovna škola Jurja Dobrile iz Rovinja provodi unutar programa Erasmus+ pokazali su se vrlo uspješnima u osmišljavanju novih načina i metoda poučavanja učenika. Jedna od takvih svakako je i zornost u nastavi pa smo ove školske godine u sklopu projekta Dvije strane Gaussa, po uzoru na sjevernoeuropske škole, našim stepenicama dodijelili i vizualnu ulogu. One su, naime, postale mjesto koje svakodnevno učenike potiču na pravilno korištenje pravopisne norme u hrvatskom jeziku te pomažu u usvajanju osnovnih matematičkih formula. Tablica množenja i pisanje velikih početnih slova koje kroz kurikulum razredne nastave učenici uče iz udžbenika, postavljene su na stepenice u dijelu razredne nastave.

Pravilno je pisati...
Timski međupredmetni i međugeneracijski rad

Stepenice koje vode do učionica predmetne nastave daju pregled osnovnih matematičkih formula i malo složenijih pravopisnih normi koje učenici uče tijekom svoga osnovnoškolskog školovanja. Učenici su pozdravili ovaj projekt koji je rezultat timskoga rada učiteljica razredne nastave, hrvatskoga jezika, matematike, učiteljice likovne kulture i knjižničarke, koje su ideju za ovako osmišljen školski prostor pronašle u školi na Islandu, u sklopu svoga stručnog usavršavanja Structured Educational Visit to Schools/Institutes & Training Seminar in Iceland. Skup se održao u Reykjaviku u travnju ove godine.

Matematičke formule za predmetnu nastavu
Ideja koju i vi možete realizirati!

Ukoliko i vi želite svojim stepenicama dati jednu novu ulogu, slobodno nam se obratite kako biste uštedili vrijeme za njihovo osmišljavanje i izradu na mail smcotar@gmail.com.

Pravopis za predmetnu nastavu

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Dani hrvatskoga jezika

Mjesec ožujak diljem zemlje posvećen je hrvatskome jeziku te se na različite načine u školama i odgojno-obrazovnim institucijama obilježavaju Dani hrvatskoga jezika u razdoblju od 11. do 17. ožujka. U ožujku počinje proljeće, a na  proljetnu ravnodnevnicu obilježavamo i Svjetski dan pripovijedanja te Međunarodni dan kazališta za djecu i mlade te 21. ožujka Svjetski dan lutkarstva i Svjetski dan pjesništva. 

 

Izrada zadataka u nastavi hrvatskog jezika

Suvremeni kurikulum obuhvaća odgojno-obrazovne ishode učenja, sadržaj učenja, uvjete učenja i poučavanja te kriterije vrednovanja odgojno-obrazovnih ishoda učenja. Ti se tzv. provedbeni ciljevi učenja operacionaliziraju tako da se mogu opažati i procjenjivati odnosno vrednovati. Kako nastaju ispiti znanja otkrijte u tekstu korak po korak.

 

Priča iz Malage

Tečaj je organizirala španjolska tvrtka iDevelop. To je bila šesta ( i posljednja) mobilnost u KA1 projektu “Better teaching, better tomorrow” (2020-1-HR01-KA101-077174). Taj projekt ova škola provodi od 31. prosinca 2020. do 31. prosinca 2022. godine.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Marijana Martić, Gordana Ivančić, Lorena Kuvačić Roje, Dubravka Tkalčec, Željana Lažeta
udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić, Danuška Ružić
udzbenik
Danijela Janda Abbaci, Ksenija Ćosić, Nada Hižak, Edita Sudar