Mala izložba Naše tijelo, nastala je kao dopuna obrade nastavne cjeline o tijelu i organskim sustavima našeg tijela. Na ovaj način željela sam učenicima približiti organske sustave našeg tijela i pojedinačne organe kroz niz igrolikih aktivnosti.
Prvo smo istražili nekoliko dječjih enciklopedija o tijelu. Nakon toga smo odabrali popratne tekstove koji su obogatili njihove plakate. Učenici su po skupinama izradili plakate, te ih kasnije prezentirali pred razredom.
Da bi pripremili prezentacije, učenici su se morali prethodno pripremiti i razmišljati što će reći i kako će predstaviti svoj plakat. Da bi se pravilno pripremili morali su dobro naučiti sadržaje iz nastavne cjeline o ljudskome tijelu. Tijekom predstavljanja plakata svi su učenici slušali i učili jedni od drugih. Cijeli je razred projektu pristupio vrlo ozbiljno. Detaljno su proučavali ljudsko tijelo i nastojali prepoznati i izdvojiti sve važne uloge sustava organa za život čovjeka.
Nakon toga smo odlučili koje ćemo organe izraditi od plastelina. Svaki smo detaljno proučili, naučili njegovu funkciju, te su ih učenici modelirali. Ovakve aktivnosti, ne samo da proširuju znanje, već djecu potiču na istraživanje, zaključivanje, rad u skupini, dijeljenje, strpljenje, samopoštovanje i razvijaju sigurnost u javnom nastupu.
Najbolje se uči kroz igru i u igri, i zato bih naglasila važnost igrolikih aktivnosti. Igrolikost potiče spoznaju u opuštenoj razrednoj atmosferi. Suradnja i zajednički rad učenika stvaraju kreativno ozračje i međusobno poticanje.
Projekt istraživanja ljudskog tijela mojim je učenicima mnogo značio: za učenje, suradnju, prijateljstvo i znanje.