Poduzetnička kompetencija jedna je od osam temeljnih kompetencija Nacionalnog okvirnog kurikuluma važnih za cjeloživotno učenje. Više o toj kompetenciji saznale su kolegice iz OŠ Pujanki u Splitu - učiteljica engleskog i talijanskog jezika Marija Čarija Agoli i učiteljica biologije i kemije Antonija Bezić Radman na stručnom usavršavanju u Londonu.
Početkom srpnja, u organizaciji ustanove ShipCon Limassol iz Cipra, u Londonu je održano stručno usavršavanje pod nazivom "Cultivating the Entrepreneurial Mindset in Education" ili u slobodnom prijevodu - njegovanje poduzetničkog duha u nastavi.
Ciljevi edukacije bili su poučiti učitelje o osnovama i raznim vrstama poduzetništva, učiti kako poučavati poduzetništvo u učionici, razumjeti važnost teorije i prakse u poučavanju poduzetništva, razjasniti mitove o poduzetništvu, od kojih je zasigurno jedan da je cilj poduzetništva fizički proizvod. Kod poduzetništva bitan je utjecaj kojeg osobe imaju na ostale, tj. na društvo, stoga su učitelji također i poduzetnici jer utječu na učenike.
Radionica je strukturirana i usmjerena oko pet praksi poduzetničkog obrazovanja, odnosno igre, empatije, kreativnosti, eksperimentiranja i refleksije. Definirali su pojam empatije, koja nije isto što i suosjećanje jer uključuje praktično iskustvo. Empatija se može učiti i vježbati putem radionica. Kreativnost je upotreba mašte ili originalnih ideja u stvaranju nečeg novog i jako je važna u poduzetništvu, kao i sposobnost kritičkog mišljenja.
Odlike poduzetnika: vrijedan, kreativan, inovativan, optimističan, motiviran, neovisan, treba imati cilj i voljan prihvatiti rizik, mora učiti iz grešaka, treba biti pun ideja i mora biti dio tima. Vođenje projekata je također poduzetništvo. Uspješan projekt mora sadržavati dobru ideju, vođenje, komunikaciju među sudionicima, diseminaciju, iskoristivost i učinak na ciljane skupine.
Ovo stručno usavršavanje dio je Erasmus+KA1 projekta “Let’s Aspire to Create” i ciljevi edukacije poklapaju se sa ciljevima projekta.