Pričanje priča iz djetinjstva odraslih – dobra motivacijska metoda | Profil Klett

02. siječanj 2019.

Pričanje priča iz djetinjstva odraslih – dobra motivacijska metoda

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

„Svojim simetričnim dizajnom i uzorkom cvijeća, te odabirom boja, ovaj rad može stajati uz bok s najboljim primjerima wycinanki (tradicionalna forma papercuta u Poljskoj) papercut ilustracija," riječi su stručnog žirija kojima su se osvrnuli na nagrađeni rad učenice Elenor Hubek.

Vjerovali ili ne i učitelji/učiteljice su nekad bili djeca! Išli su u školu, prolazili vesele i uzburkane, ponekad tužne i sjetne učeničke dane, gradili svoje pustolovine, igre i priče. Upijali priče svoje okoline i vremena, slušali tuđa iskustva i doživljavali svoja. Otkrivanje tih priča skrivenih djetinjstva, čudesno i hipnotički utječe na učenike, otvarajući prostor komunikacije, povezivanja i bliskosti. Na taj oblik „nostalgičnog“ poticaja, osvrnula se i učiteljica Tatjana Grabić iz OŠ Ljudevita Gaja, PŠ Sarvaš, Osijek.

Zasigurno su dobra motivacijska, poticajna metoda za rad. Rad njene učenice Elenor Hubek dobio je drugu nagradu na likovnom natječaju „Želim, stvaram, oblikujem“ u kategoriji Stvaram uzorke, modeliram pregače…  

Nagrađeni rad učenice Elenor Hubek
Starinska jednostavnost naših baka

Teme natječaja bile su širokog spektra pa sam razmišljala što bih mogla prilagoditi za učenike 1. razreda. S obzirom da osobno volim tradicionalnu, starinsku jednostavnost naših baka jer budi u meni uspomene iz djetinjstva, odlučila sam se za kategoriju Stvaram uzorke, modeliram pregače...

U toj kategoriji i njenim temama, ideje i kreativnost nemaju granica, a ni ja ih osobno ne postavljam. Učenike sam uspješno motivirala pričanjem priča, a oni su se prepustili njima i s lakoćom prihvatili izazov. Naime, jako vole slušati kada im pričam priče iz svog djetinjstva, o sebi kad sam bila njihovih godina. Ta metoda ih jako motivira i po tom uzoru se silno trude i uspijevaju realizirati većinu ciljeva.

Rad učenice Anastasie Pilanović
Prvi put u Zagrebu

Uljepšali ste mi jednu proljetnu subotu i to će mi ostati u lijepom sjećanju, a Elenor u nezaboravnom, to je sigurno.

Elenor je bila vrlo uzbuđena, osim toga, prvi puta je išla u Zagreb, tako da smo prije polaska napravili plan i zaista uživali u svemu, što je meni bilo jako drago, kako zbog nje, tako i zbog njezinih roditelja, koji su vrlo požrtvovni i usmjereni na nju. Vraćali smo se s puno prekrasnih utisaka. Prijatelji su joj čestitali jer ih učim da se raduju uspjehu jedni drugih.

Zajedno smo gledali katalog učeničkih radova i uzbuđeno su tražili svoje radove, a i roditelji imaju iznimno pozitivne komentare.

 

Rad učenika Morena Husanovića
Rad učenice Nikoline Seljaković

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Nagrada na natječaju motivirala je učenika da upiše Školu primijenjene umjetnosti i dizajna

U kategoriji dizajniram plakat Stablo mojega zavičaja natječaja „Želim, stvaram, oblikujem“ treću nagradu za predmetnu nastavu dobio je David Polančec, učenik 7. razreda OŠ Fran Koncelak iz Drnje pod vodstvom mentora, učitelja Maria Dimića.

S učiteljem likovne kulture Marijem Dimićem popričali smo o motivaciji, procesu rada, važnosti prepoznavanja i motiviranja učenika, vrijednosti samog natječaja koji je izrastao iz likovne mape za velika djela. I ostali učenički radovi koje je učitelj Dimić prijavio na natječaj, iznimno su zanimljivo oblikovani. Promišljeni, uredno i vješto izrađeni. Odašilju neku posebnu snagu i čvrstoću. Pritom su vrlo komunikativni.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja