Samo nekoliko sati prije okupljanja u Ateljeu Meštrović u subotu 1. lipnja 2019. godine, na svečanoj dodijeli nagrada za najbolje radove u sklopu natječaja „Predstavljam se svijetu“ koju je pratila i izložba nagrađenih radova, završilo je glasanje za nagradu publike.
Odlukom stručno-učiteljskog i stručno-umjetničkog žirija nagrađeno je 30 radova prvog i 10 radova drugog žirija, a još ih je 50 nagrađeno posebnom pohvalom. Dva pak rada, jedan u kategoriji razredne, a jedan u kategoriji predmetne nastave, s najviše osvojenih glasova publike dobiva NAGRADU PUBLIKE.
Putem Velike virtualne galerije u kojoj je predstavljeno svih 1404 radova pristiglih na natječaj mogli ste glasati za jedan od 90 nagrađenih i pohvaljenih radova i na taj način sudjelovati u dodjeljivanju Nagrade publike.
Glasanje je zaključeno 31.svibnja 2019. godine, a rezultati vašeg glasanja su sljedeći:
Nagradu publike za razrednu nastavu na natječaju „ Predstavljam se svijetu“ s osvojenih 848 glasova dobivaju učenici 4. razreda OŠ don Lovre Katića iz Solina iz njihova učiteljica- mentorica Željana Lažeta. Uz podršku čitavog razreda od 25 učenika, na radu su najviše radili učenici: Mihael Matijević, Leona Klarić, Natali Klarić, Petra Klarić, Laura Tandara, Lena Asanović, Marko Kaštelan. Njihova razredna zastava već je osvojila treće mjesto odlukom stručno-učiteljskog žirija pa će svi učenici uz razredne majice na kojima je ponosno otisnuto lice njihova razreda – njihova zastava, dobiti i likovnog razrednog Oskara.
Za ovu su zastavu članovi stručno-učiteljskog žirija napisali:
„Kroz plavo-zelene tonove ova zastava na likovno uspješan način prenosi ideju identiteta, zajedništva, povijesti i potrebe za zaštitom kulturne baštine. Otiskom svojih dlanova u tehnici monotipije učenici su ostavili svoje tragove koji asociraju na stabla iznad rijeke. U rijeci su tehnikom linoreza otisnuti simboli bogate solinske prošlosti. Kroz originalan likovni izraz ovom su zastavom na jasan a suptilan način prikazali priču o prošlosti svoga grada, otkud izviru i kuda idu.“
Nagradu publike s najvećim brojem likeova za predmetnu nastavu, 384 glasova, osvojila je učenica 5. razreda Aurora Bičanić iz OŠ Plitvička Jezera i učiteljica Iva Štefanac. Aurora nam je predstavila ličku prirodu, a za njezin su rad, nagrađen posebnom pohvalom, članice žirija napisale:
„Plakat napravljen u tehnici kolaža komunicira jasno i jednostavno. Naivnim prikazom životinja u nerealnim bojama, korištenjem geometrijskih likova za prikazivanje prirode i izborom boja različitih dimenzija šalje poruku o čuvanju životinja i njihovih staništa. Tri zelene boje različite po tonu i čistoći savršeno pristaju uz nerealnu rozu boju neba i ružičastu boju životinja. Umnažanjem trokuta , krugova i pravokutnika postignut je ritam koji djeluje nenametljivo i privlačno.“
Vaši su glasovi u velikom broju dani i radovima (razredna nastava): Gea Bubanj, 3. razred, OŠ Savski Gaj, Zagreb, mentorica: Martina Kolić, čak 700 likeova, 281 glas dali ste radu učenice Izabele Janaček, 2. razred, OŠ Nikole Hribara, Velika Gorica, mentorica: Vesna Lukinić, 275 glasova dobio je rad učenika Borne Ribića, Rajne Katančić, Jana Grbeše, 4. razred, OŠ Jagode Truhelke, Osijek, mentorice: Gordana Herhenreder i Irena Bando.
U kategoriji predmetne nastave puno je likeova, 334, dano razrednoj zastavi učenika 6.b razreda OŠ Svete Ane u Osijeku, mentorica Nevenka Mudri Mušanić. Rad učenice Vite Čerpinko, 6. razreda I.OŠ Varaždin, mentorica Dina Zebec, osvojio je 242 vaša glasa, a slijedi rad Nicol Eršeg, sa 194 likeova, učenice 8. razred, OŠ Fran Koncelak, Drnje, mentor: Mario Dimić.
Iako nisu osvojili nagradu publike, učenici i mentori mogu doista biti ponosni jer njihovi se radovi publici jako sviđaju.
Srdačno čestitamo učenicama i njihovoj mentorici/mentoru i nadamo se da ih je Nagrada publike razveselila, ohrabrila i potaknula za daljnje likovno stvaranje.
Zahvaljujemo svima na glasovanju jer je svaki glas bio važan, a time ste podržali dječje stvaralaštvo!
Naša platforma dječje likovnosti, Velika virtualna galerija dostupna je i dalje te se nadamo da će i učenici/e i učitelji/ce baš uz pomoć nje pronalaziti nove inspiracije, ideje i poticaj za svoje likovno stvaranje te pridonositi važnosti i popularizaciji likovne kulture.