Rad s Ninom i Tinom | Profil Klett

29. kolovoz 2018.

Rad s Ninom i Tinom

avatar
Autor:

Nakon što mi je ponuđeno da radim s radnom bilježnicom „Nina i Tino“ u svom razredu, nisam predugo razmišljala. Već sam imala nekakva saznanja o ovim materijalima pa je bilo izazovno to pokušati s učenicima prvog razreda.

Rad na ovom projektu započela sam s pripremom roditelja. Sastav mog razreda je takav da uglavnom imam roditelje kojima je ovo prvo dijete u školi i koji kao roditelji školarca stječu svoja prva iskustva. Na roditeljskom sastanku koji sam održala upravo zbog ovog projekta, roditelje sam upoznala s radnom bilježnicom za cjelovito učenje „Nina i Tino“. Roditelj su rado pristali na ovaj projekt.

Tijekom prvog polugodišta, kada smo obradili većinu tiskanih slova, započeli smo s rješavanjem. Učenicima je bilo zanimljivo vidjeti šareno oslikane stranice te zanimljive i lagane zadatke. Već nakon prvih nekoliko stranica uočili su da zadatci nisu jednostavni i da zahtijevaju različite sposobnosti i predznanje. To je kod učenika izazvalo dodatno zanimanje. Pojedini učenici trebali su pomoć, a pojedini su samostalno rješavali zadatke. Nakon svake obrađene cjeline zajednički smo sve provjeravali.

Radnu bilježnicu koristili smo po potrebi. Ponekad smo je rješavali na dodatnoj nastavi, a ponekad na redovnoj nastavi. Najbolje mi se uklapala u nastavu prirode i društva nakon obrađene cjeline, kao sredstvo za ponavljanje gradiva.

Sviđa mi se što ova radna bilježnica obuhvaća sve tipove zadataka i dobra je priprema za cjelovito učenje. Na kraju nastavne godine učenici su bili spremni rješavati integrirane ispite znanja mnogo bolje nego što mi je to uspjelo s prethodnom generacijom.

Više ovakvih materijala, i to u što ranijoj dobi učenja, pridonijelo bi boljoj pripremljenosti naših učenika. Smatram da su moji učenici koji su sudjelovali u ovom projektu u velikoj prednosti i na dobrom putu u povezivanju svojih znanja i iskustava te otkrivanju svojih potencijala.

 

Učiteljica Gabrijela Baltić iz OŠ Matije Gupca

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Suradničko učenje u nižim razredima osnovne škole

Pri planiranju svog rada učitelji ponekad požele mijenjati načine poučavanja. Želja za realizacijom dinamičnijega nastavnog sata nosi sa sobom promjene u poučavanju i stavljanje učenika u aktivniju ulogu u nastavnom procesu. Rad u skupinama rješenje je za takav nastavni sata, a za posljedicu ima usmjerenost učenika jednih prema drugima, jačanje prijateljstva i osjećaja odgovornosti prema izvršavanju zadatka, te poboljšanje komunikacije među članovima skupine i suradničko učenje.  

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja