Razredni prekrivač u ritmu boja i oblika | Profil Klett
Razredni prekrivač, 3. c razred, OŠ Vodice, mentorica Snježana Pacek Balja

Razredni prekrivač, 3. c razred, OŠ Vodice, mentorica Snježana Pacek Balja

21. svibanj 2018.

Razredni prekrivač u ritmu boja i oblika

avatar
Autor: Marija Šimoković Sikavica

 

Izuzetan rad, iznimnih dimenzija stigao je na likovni natječaj „Želim stvaram, oblikujem“ iz OŠ Vodice, a izradili su ga učenici 3. c razreda i njihova učiteljica Snježana Pacek Balja.

 

Obrađujući ritam boja i oblika na temu „Moj zavičaj u lavandama, suhozidima i bunjama“, učenici su vješto, kreativno i maštovito stvarali djeliće velikoga razrednog prekrivača. U zajedničkom su radu skicirali, slikali, crtali, rezali, bojali, lijepili, plakatirali, fotografirali, istraživali. I upravo je sve navedeno vidljivo na svakoj učeničkoj slici koja je u konačnici spajanjem s drugim slikama stvorila prekrivač, pravi dizajnerski patchwork.

 

Pritom, ne treba zanemariti da je 20 učenika oslikavalo svoje djeliće prekrivača akvarelom, tušem i kolažem u ritmu boja i oblika, da bi konačni – ujedinjeni dijelovi stvorili cjelinu koja vizualno funkcionirao u savršenom skladu boja, linija i detalja.

 

Ideja da se ujedini čitav razred u izradi zajedničkog rada kroz individualan izraz i viđenje teme svakog djeteta ponaosob, ali s krajnjim rezultatom mozaičnog stvaranja predmeta koji ih ujedinjuje, za svaku je pohvalu i čestitku. Proces u kojem svaki učenik preuzima dio svoga individualnog zadatka, pristupajući mu i realizirajući ga na svoj način, a pritom je svjestan odgovornosti za funkcioniranje cjeline, iznimno je važan proces koji bi svaka zajednica, pa tako i razredna zajednica trebala učiti i njegovati. Upravo na ovakav način učenik uči osnovne socijalne vještine, gradi pozitivnu sliku o sebi kroz ideju ŽELIM, STVARAM I OBLIKUJEM, uči se poštovati i prihvaćati druge, a istovremeno očekivati poštovanje. S druge strane, ovo je primjer dobre prakse kako se aktivno može raditi na koheziji i solidarizaciji razreda u kojem su svi kotačići dio jedne harmonične cjeline. Drugim riječima, učenici 3. c razreda i učiteljica Pacek Belja, pokazali su nam da su likovno i kreativno iznimni, da poznaju svoj zavičaj i da ga znaju promišljati na zanimljiv i razigran, djeci primjeren način, ali i da su njihove socijalne i komunikacijske vještine snažne, na čemu im posebno čestitamo.

 

Učenici 3. c razreda su: Damina Cukrov, Dora Jurišić, Dorotea Injić, Eva Grace, Filip Josipović, Gabriel Bilać, Jakov Crnov, Karla Radić, Lara Roca, Lea Jukić, Linda Čičin-Karlov, Luigi Bosotin, Mikula Lav Grabelić, Niko Tokić, Nora Jukić, Toni Lugović, Šimun, Vicenco Lambaša, Marko Crljenak i Lucian Fržop.

Posebne čestitke učiteljici Snježani Pacek Balja.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Od Likovne mape za velika djela do natječajnih učeničkih radova

Želim, stvaram, oblikujem je višemjesečni likovni natječaj Profil Kletta koji je uključivao četiri cjeline kreativnog stvaranja: Slikam graditeljsku baštinu, Oblikujem škrinju za čuvanje naše baštine, Dizajniram plakat „Stablo mojeg zavičaja“, Stvaram uzorke, modeliram pregače. Svrha natječaja bila je uključiti učenike u promišljanje o našoj kulturnoj i prirodnoj baštini kroz likovnost.

 

 

Zanima nas

Razglednica Korčule okom djeteta

Aktivirajući i ujedinivši gotovo čitav otok, manifestacija je okupila male Korčulane, ali i posjetitelje ovog srednjovjekovnog grada te ih spojila u smijehu, likovnosti i kreaciji.

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Ana Šobat, Martina Kosec, Jurana Linarić, Emina Mijatović, Zdenka Bilušić, Dijana Nazor
udzbenik
ALISON MARIĆ, DRAGANA PALČIĆ