Vježbama "Čitam i promišljam" do čitalačke pismenosti | Profil Klett

26. listopad 2020.

Vježbama "Čitam i promišljam" do čitalačke pismenosti

avatar
Autor: Rutva Primorac

Za učenike koji su svakodnevno zatrpani brojnim porukama iz različitih medija, iznimno je važno znati čitati i razmišljati o pročitanome jer je ponekad uistinu teško razumjeti značenje svih tih poruka i u njima prepoznati ono što je bitno.

Photo by Gaelle Marcel on Unsplash

U današnje vrijeme obilježeno brzim napretkom tehnologije, novim medijima i mnoštvom informacija, čitalačka pismenost je važnija no ikada. Za učenike koji su svakodnevno zatrpani brojnim porukama iz različitih medija, iznimno je važno znati čitati i razmišljati o pročitanome jer je ponekad uistinu teško razumjeti značenje svih tih poruka i u njima prepoznati ono što je bitno.

Upravo su zbog toga autori Profil Kletta osmislili vježbe za poticanje i razvijanje čitalačke pismenosti za učenike 5., 6. i 7. razreda, Čitam i promišljam. Primjerene su uzrastu učenika te svojim sadržajem i strukturom osmišljene tako da na najbolji mogući način potiču i razvijaju čitalačke vještine: razumijevanje, tumačenje i vrednovanje te zauzimanje kritičkoga stava.

Pozivamo vas, učiteljice i učitelje hrvatskoga jezika, da proučite i naručite Čitam i promišljam za svoje učenike.

Photo by Annie Spratt on Unsplash
Zašto naručiti vježbe Čitam i promišljam?

 

  • na jednom mjestu 10 različitih tekstova (književnih i neknjiževnih) s pripadajućim zadatcima
  • svaki tekst je prilagođen učeničkoj dobi
  • rješenja s uputama kako vrednovati svaki zadatak i kako procijeniti razinu čitalačke pismenosti učenika
  • vježbe za sve razrede uskladive s udžbeničkim kompletima svih izdavača
  • vježbe pisane prema uzoru na PISA i PIRLS zadatke, usklađene s obrazovnim ishodima Kurikuluma za Hrvatski jezik
  • pripremaju učenike za nacionalne ispite koje su najavili MZO i NCVVO

 

Ne gubite dragocjeno vrijeme tražeći tekstove različitih stilova i struktura te smišljajući zadatke različite po složenosti! U Čitam i promišljam pronađite sve na jednom mjestu.

 

Za sve dodatne informacije o vježbama Čitam i promišljam 5, 6 i 7, obratite se svom promotoru koji će vas rado uputiti na daljnje korake ili se javite našoj korisničkoj podršci na: podrska@profil-klett.hr.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Priče iz pera dviju učiteljica autorica!

Kako nastaje jedan udžbenik? Koliko je u njemu vizije, znanja, suradnje, emocija i iskustva? No kako nastaje poseban udžbenik u koji je ugrađena i osobna priča autora, vlastito iskustvo zbog kojeg je morao napraviti udžbenik kako bi pomogao sebi, svojemu djetetu, a time i drugoj djeci... Donosimo vam osobne priče iz pera dviju učiteljica autorica!

 

Hrvatski književnici - učitelji

Svjetski dan učitelja proglasio je UNESCO 1994. u spomen na isti datum 1966. kada je potpisana Preporuka o statusu učitelja. Prilika je to da se pokaže da je rad učitelja prepoznat kao jedan od najvažnijih za ukupan razvoj društva. Za učitelje književnosti poticajno je pronalaziti uzore u učiteljima književnicima. Podsjetimo se hrvatskih književnika koji su ujedno bili i učitelji.

 

 

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja

udzbenik
Gordana Lovrenčić-Rojc, Ela Družijanić Hajdarević, Valentina Lugomer, Zorica Lugarić
udzbenik
Lana Ciboci Perša, Igor Kanižaj, Danijel Labaš
udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić, Danuška Ružić
udzbenik
Anđelka Rihtarić, Marina Marijačić, Danuška Ružić