21.3. odjenite šarene čarape i podržite osobe s Down sindromom! | Profil Klett

17. ožujak 2017.

21.3. odjenite šarene čarape i podržite osobe s Down sindromom!

Autor: Maja Križman Roškar

Iako se nekima od nas ponekad dogodi da nehotice odjenemo različite čarape, u utorak, prvog dana proljeća to možemo učiniti namjerno. 21. ožujka obilježavamo Dan sindroma Down i šarenim ćemo čarapama poručiti da se brinemo, da razumijemo i poštujemo prava osoba s Down sindromom. Odjenite i vi šarene čarape te se vedro, dobrodušno i s osmijehom na licu pridružite obilježavanju ovoga dana.

Svjetski Dan sindroma Down obilježava se 21. ožujka svake godine, kako bi se podigla svjesnost o potrebama i potaknulo na otklanjanje predrasuda o osobama s Down sindromom. U zemljama diljem svijeta odvijaju se različite aktivnosti koje pomažu u postizanju jednakih prava, dostojanstva i boljih uvjeta i kvalitete življenja osoba s Down sindromom

Dan se obilježava 21. ožujka, kako bi se simbolički predstavila 3 kromosoma 21 koje osobe s Down sindromom imaju.

Simbolika oblačenja različitih čarape je između ostaloga i u slanju poruke o prihvaćanju različitosti, stoga vas pozivamo da i vi 21.3. obučete šarene, različite čarape i razgovorom doprinesete promicanju uvažavanja različitosti!

Nina i Tino su za vam za tu priliku pripremili zanimljivu i izazovnu igru pamćenja u kojoj trebate upariti različite čarape istog uzorka, na svoje računalo možete preuzeti pozadinsku sliku za vaš zaslon ili plakat za ukrašavanje i razgovor u razredu.

Vezani Članci

Pogledajte tematski slične članke

Cjelovito učenje kroz priču u priči u OŠ Sesvete

Svoj dan učenici 4.a i b razreda odlučili su iskoristiti provodeći cjelovite aktivnosti uz Ninu i Tina. Tako su s učiteljicom Sandom Sabolić i Kristinom Podgorski  započeli Dan škole interaktivnim kvizom Zanimljiva lektira gdje su odgovarali na pitanja koja su bila vezana uz lektire koje su obrađivali.

Nakon uspješno odrađenog kviza svoje su aktivnosti premjestili u školsko dvorište te su temu lektire nastavili obrađivati uz pomoć tempera i plastične folije. 

 

Cjelovito učenje

Organizacija cjelovitog učenja u rukama je učitelja koji prate suvremene dosege u odgojno-obrazovnom radu, unose nove spoznaje u svakodnevne aktivnosti učenja s djecom, mijenjaju se u skladu s interesima i mogućnostima učenika, prepoznaju i uvažavaju njihove potrebe.

Rezultati prvog kviza Nina i Tino

Stigli su rezultati prvog hrvatskog kviza Nina i Tino nastalom prema principu cjelovitog učenja. Oko dvije tisuće trećaša iz 110 škola diljem Hrvatske učili su čitavu školsku godinu kako bi 17. svibnja svoje znanje mogli provjeriti na kvizu Nina i Tino. Zadaci su bili interdisciplinarni i obuhvaćali su gradivo svih predmeta, a učenici su trebali dobro mućnuti glavom kako bi našli točan odgovor. Svi od reda odlično su riješili kviz, ali ipak su neki bili najodličniji!

Vezani Sadržaj

Pogledajte našu ponudu sadržaja